    From: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: malowanie kompresorem
    Date: Fri, 4 Nov 2011 22:15:38 +0100

    > Hej
    >
    > A ja jestem innego zdania, próbowałem szczotką, pędzlem wałkiem .... dupa
    > Albo nie do końca tak jakbym chciał. Powierzchnia mocno chropowata i nie
    > dochodzi wszędzie,
    > chyba ze nalożysz 0,5 cm warstwę.
    > Mam kompresor i podpiąłem do niego ropownicę, co prawda musiałem odwórcić
    > do góry nogami i puknąć gwoździem dziurkę
    > bo to gęste gó...o i nie chciało lecieć ale do natrysku generalnie
    > materiały muszą być rzadsze niż normalnie
    > więc dolałem tochę wody i wymieszałem (bo to wodą rozcieńczalne).
> [...]

    Jakas na szybko jest.
    Tak wyglądałem, niestety trzeba się zabezpieczyć bo trochę pyli i smierdzi
    ale że to fundamenty to jest duzo świeżego powietrza.
    http://imageshack.us/photo/my-images/189/dysperbit.j
    pg/
    Widac sprzęt, kompresor w tle 24L, i ropownica w ręce, ale w trakcie
    pryskania odwracałem żeby leciało w dół ze zbiornika.
    Kompresore spoko dal radę ale że mały zbiornik to się częściej włączał.
    Poza tym zbiorniczek schodził dośc szybko więc zanim nalałem następny to
    akurat chwilkę odpoczął.
    Poza tym nie da ise tego robić przez godzinę non stop.

    Rafal