  • 1. Data: 2009-08-11 14:48:12
    Temat: maly dom projekt
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czy ma ktos namiary na male domy. Czy na powierzchni 12,5x14m (juz po
    uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie
    wogole cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

  • 2. Data: 2009-08-11 15:10:41
    Temat: Re: maly dom projekt
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    bulba008 pisze:
    > Czy ma ktos namiary na male domy. Czy na powierzchni 12,5x14m (juz po
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie
    > wogole cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

    Powierzchnia zabudowy 175m2 to mało??
    Przecie to ful...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-08-11 15:38:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bulba008 wrote:
    > Czy ma ktos namiary na male domy. Czy na powierzchni 12,5x14m (juz po
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie
    > wogole cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

    jak to jest dla ciebie mały domek to nie wiem co jest dużym?

  • 4. Data: 2009-08-11 17:29:45
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > jak to jest dla ciebie mały domek to nie wiem co jest dużym?

    Chodzilo mi o cos na jednym poziomie, ew na poddaszu jakis stryszek na
    kartoniki :) bez schodow - drabinka czy cos tam.

    Jestem z natury leniwy i nie jest potrzebny mi duzy dom i duza dzialka.

  • 5. Data: 2009-08-12 06:45:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma ktos namiary na male domy. Czy na powierzchni 12,5x14m (juz po
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie wogole
    > cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

    Sąsiad buduje:
    http://www.dobredomy.pl/?id_project=38

    Tylko zmieniłbym konstrukcje dachową tak aby powstał duzy strych.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-08-12 15:03:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie wogole
    > cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

    Przecież to pi razy oko wychodzi dom o powierzchni ok. 200-220 m2 (parter +
    poddasze). Mały dom to ma poniżej 100 m2.

  • 7. Data: 2009-08-12 15:22:54
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie wogole
    > cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny

    da sie...
    zobacz u mnie
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 8. Data: 2009-08-12 15:25:55
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bulba008 pisze:
    > Czy ma ktos namiary na male domy. Czy na powierzchni 12,5x14m (juz po
    > uwzglednieniu odleglosci od drogi 6m i granicy z dzialka 4m) da sie
    > wogole cos sensownego postawic, dla 4 os rodziny?

    Wedóug mnie da się..., ale wszystko zależy co Ty rozumiesz pod pojęciem
    sensowności :-))).

    Dla czteroosobowej rodziny wystarczy spokojnie dom o powierzchni
    użytkowej ok 120 - 160 m2. Przelicznik... 30 - 40 m2 na osobę, ale jak
    uznasz, że mniejsze pokoje - np sypialnie po 10 m2 Ci wystarczą, a
    łazienki też nie muszą być przesadziste, to i do stu metrów się możesz
    zmieścić. Kiedyś przeglądałem zwały gotowców. Też mam czteroosobową
    rodzinę i... Był taki projekt... chyba Calineczka z pracowni Archipelag.

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/calineczka-z
    -garazem/

    To ma 93 m2, a pomieszczeń sporo, tylko trochę ciasny... dlatego nie
    przeszedł :-))). W każdym razie na powierzchni 12 m x 14 m da się coś
    postawić swobodnie :-))). Tylko musisz uściślić czego tak na prawdę chcesz.

    Ja buduję Dom w Tamaryszkach z pracowni Archon i mieści się z zapasem w
    prostokącie 10 x 14, a ma coś koło 140 m2 - po moich modyfikacjach... :-))).

    http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-tamarys
    zkach-2/m43b12f30b6933

    pozdr
    robercik-us