  • From: "Adam" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Date: Tue, 3 Nov 2009 13:00:43 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcp434$jr7$1@news.onet.pl...

    > wszystkie sciany nosne maja byc z ph25pw lub poroton 24pw.
    > Z pewnych wzgledow chce uniknac grubszego muru.
    > Zastanawiamem sie nad rozwiazaniem aby ocieplic cala sciane od domu
    > i tylko wypuscic metalowe "plaskowniki" z stali nierdzewnej z pomiedzy
    > fug
    > sciany domu, tak zeby sciane garazu mozna bylo dokleic do styropianu i
    > jednoczesnie
    > zespolic z sciana domu. Jednak nie wiem czy jest to konstrukcyjnie
    > poprawne.
    > w miejscach gdzie bedzie doklejona sciana garazu dal bym najwyzej zamiast
> [...]

    Nie ma co kombinowac tylko garaz wokol ocieplic i oczywiscie strop.
    Wyprowadzic instalacje pod grzejnik i w razie czego go zalozyc. Do tego
    ciepla 4cm brama garazowa i juz mroz nie wejdzie. Ja mam garaz (30m2) pod
    domem i jeszcze nie musialem grzejnika uruchamiac nawet przy temp
    ponizej -15stC
    Aby uniknac mostka to od srodka od strony domu dolozyc z 5-10cm styropianu i
    masz super :)

    pozdr.