  • Data: 2016-10-19 22:40:44
    Temat: Re: najemca nie płaci jak go wykurzyć
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 października 2016 22:28:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > będąc najemcą powiedziałbym Ci od razu Dziękuję, wstał i wyszedł

    Wiem, liczę się z tym, że część osób będzie tak reagować. Nie mam pretensji.

    Są dwie możliwości:
    1. osoba urażona była uczciwa, i po prostu urażona
    2. osoba urażona nie była urażona, tylko była oszustem, i stwierdziła, ze nic nie
    zdziała.

    W przypadku 1. szkoda że straciłam najemcę, w przypadku 2. ustrzegłam się kłopotów.

    Co robię dalej? Szukam dalej najemcy, staram się przekonać standardem (ładne
    mieszkanie, lokalizacja) i atrakcyjną ceną. Zabezpieczenie podtrzymuję, a
    przynajmniej staram się, próbuję dalej.
    Zawsze mówiąc o takim dokumencie, czy pokazując go mogę wyjaśnić, że ta gra, jaką
    jest najem, polega na tym, ze oddaję komuś wyremontowany lokal warty np. 200 000 zł w
    zamian za opłatę wysokości np. 1000 zł. I dlatego się zabezpieczam.
    I przepraszam, jeśli Pan/Pani poczuli się dotknięci - nie to było moim zamiarem.

    Majka