  • 21. Data: 2011-08-09 11:40:50
    Temat: Re: napelnianie instalacji CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Marek ale mnie próbowali powietrzem na 10 bar - miedzianą i stało tak
    > kilka dni, bo był czas. Wydaje mi się, że próba wodą na 3 bary to
    > fuszerka.

    próba powietrzem jest niezła często znajduje sie takie nieszczelności kórych
    sie wodą nie wykryje. tylko trzeba zwrócić uwagę na zmiany temperatury i
    ciśneinei atmosferycznego :)

  • 22. Data: 2011-08-09 12:21:48
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > jak masz wysokie ciśneinie w wodociągu to dobij wodą z wodociągu.
    Wlasnie z wodociagu mi tylko na 3bary nabija :(

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 23. Data: 2011-08-10 18:52:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marras wrote:
    > Wlasnie z wodociagu mi tylko na 3bary nabija :(

    no to potrzebujesz instalatora z pompą do prób...

    w okolicy krakowa moge służyć pomocą :)

  • 24. Data: 2011-08-11 09:55:52
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > w okolicy krakowa moge służyć pomocą :)
    Dzieki!
    Obawiam, sie ze w Zielonej Gorze nie bywasz zbyt czesto ;)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z