  • 51. Data: 2009-06-08 22:25:05
    Temat: Re: noze kuchenne - roznice
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Permanentnie sie nad tym zastanawiam, odkąd się tylko pojawiły :-)

    > Paranoja.

    A co powiesz o karach za brak instrukcji parzenia herbaty, którą zresztą
    trzeba sobie samemu napisać? Albo codzienne sprawozdanie ze sprzątania?
    Albo o konieczności przerywania działalności w nocnych lokalach, bo trza
    raport dzienny z kasy fiskalnej wydrukować? Albo o konieczności zawarcia
    umowy z odbiorcą zużytego oleju? I wiele, wiele innych...

    --
    Grzexs

  • 52. Data: 2009-06-08 22:36:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 00:25:05 +0200, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > raport dzienny z kasy fiskalnej wydrukować? Albo o konieczności zawarcia
    > umowy z odbiorcą zużytego oleju? I wiele, wiele innych...

    Wiem coś o tym - analogiczne absurdy w nieco innej branży.

  • 53. Data: 2009-06-09 21:17:33
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    Grzexs pisze:
    > A po co komu szklana deska?
    Kroi się mniej fajnie, niż na drewnianej (po szkle się ślizga)
    Ale:
    - łatwo się myje (w przeciwieństwie do drewnianej i plastikowej, które
    po pewnym czasie śmierdzą)
    - wygodnie się z niej je (poważnie, nie pamiętam kiedy w domu używałem
    talerza)

    pozdrawiam
    SALAMON

  • 54. Data: 2009-06-09 22:32:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 23:17:33 +0200, SALAMON napisał(a):

    > - łatwo się myje (w przeciwieństwie do drewnianej i plastikowej, które
    > po pewnym czasie śmierdzą)

    Po myciu w zmywarce żadne deski nie śmierdzą. Nawet drewniane deski myję w
    zmywarce - nie mogą więc być klejone, a takie trudno dostać, bywają tylko
    na targu.
    Szklana deska? - absolutnie odpada z powodu łatwości stłuczenia.

  • 55. Data: 2009-06-09 22:44:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 00:32:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Po myciu w zmywarce żadne deski nie śmierdzą. Nawet drewniane deski myję w
    > zmywarce - nie mogą więc być klejone, a takie trudno dostać, bywają tylko
    > na targu.

    Bukowe. Tylko bukowe drewno.

    > Szklana deska? - absolutnie odpada z powodu łatwości stłuczenia.

    J.w.

  • 56. Data: 2009-06-10 06:46:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Bukowe. Tylko bukowe drewno.

    Ja mam dębową jakies 20 lat, myta normalnie i nie śmierdzi. Żałuje tylko, że
    jest mała

    > J.w.

    Nie jest prawdą, że tak łatwo potłuc hartowane szkło.
    Ale deska nadaje się raczej jako element dekoracyjny, ewentualnie jako
    talerz.
    Justyna

  • 57. Data: 2009-06-13 05:57:06
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Współczuję, ale NTG.
    Polecam pl.sci.medycyna
    JaC

    -----

  • 58. Data: 2009-06-13 07:16:41
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Ikselka (i...@g...pl)
    in news:ivi7ndbmjrap$.444klpll4qvk.dlg@40tude.net

    > A najlepszy z
    > najlepszych był radziecki nóż kupiony lata temu za parę złotych na
    > targu,

    U mnie tak samo. Najlepszy jest ten za parę złotych, radziecki lub
    ukraiński. :)

    MSz

  • 59. Data: 2009-06-14 16:22:22
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    krys wrote:
    > Ja mam dębową jakies 20 lat, myta normalnie i nie śmierdzi. Żałuje tylko, że
    > jest mała
    Ja takze mam taka i bardzo sobie chwale.
    Bardzo tanio mozna taka skombinowac kupujac reszte blatu debowego w
    hipermarkecie budowlanym czy u stolarza. Dla nich taki kawalek ~40 cm to
    zwykly smiec a dla Ciebie 2 deski do krojenia 30 x 40 cm ;)
    Do wyboru masz tez merbau i inne ciemne gatunki drewna.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 60. Data: 2009-06-14 16:43:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 18:22:22 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Ja takze mam taka i bardzo sobie chwale.
    > Bardzo tanio mozna taka skombinowac kupujac reszte blatu debowego w
    > hipermarkecie budowlanym czy u stolarza.

    O żesz - świetny pomysł!!!
    Lecę do Castoramy przy pierwszej okazji.