eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieobliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma? › Re: obliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma?
    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: obliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma?
    Date: Mon, 14 Jan 2019 10:30:52 +0100

    W dniu 11.01.2019 o 16:05, Budyń pisze:

    > napadnij mnie potem to ci znajde, gdzies mam
    >
    > b.

    Dzięki, ale chyba nie trzeba, ten pierwszy ze strony - WUFI Pro 6 Light - ma
    wyliczanie, nie widzę takich tabelek jak na tym filmie u faceta (wersja
    płatna czy to jego autorskie wykresy?), ale i tak sporo widać.

    Rejestracja banalna - Imie Nazwisko (zmyśliłem), email i od razu
    przychodzi na mejla automatem klucz na 4 tygodnie.
    Odpalałem na W7 Pro (mam ten W7 w VirtualBox, aby można było sobie potem
    jeszcze raz zainstalować bez perypetii - po 4 tyg.)

    Nie do końca potrafię interpretować wyniki, w styro (w okolicach 1cm od
    zew.) wychodzi mi ciągle 50-80% wilgotności (ściana północna), ale
    ~1.68kg/m3 to chyba nie jest źle (z wyprawą silikonową bodaj). Za to OSB3
    dany od środka za płytą GK ma niemal zawsze ~68kg/m3 wody.

    Ciekawie jest wstawić folię PE 0.2 od wewnątrz i zewnątrz suporexu -
    wilgotność BK 24 odm. 600 spada o ~5-10% ale wcale nie jest tak że spada
    jakoś ogromnie (inna sprawa czy grzybki będą się mnożyć w tym wariancie).

    Ogólnie ciekawie można się pobawić tym WUFI (polecam na start wczytać
    załączony "przykład_polska.w6f" w examples).

    Instalacja łatwiutka, obsługa też nie wymaga znajomości magii, także polecam
    obejrzeć sobie.