  • Data: 2009-10-26 12:03:38
    Temat: Re: ocieplanie w niskich temperaturach
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" <c...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Chciałem docieplić sobie domek jeszcze w tym roku, tzn. przykleić
    > styropian i siatke z klejem, bez położenia tynku. I mam pytanie, czy
    > można docieplać w niskich temperaturach? Wg producentów temperatra na
    > zewnątrz powinna wynosić min. 5 stopni, ale jesli np. w dzień bedzie
    > +5 a w nocy mały przymrozek -2 to co się stanie? Często widziałem jak
    > ludzie docieplają w takich temperaturach, tylko nie wiem czy w
    > praktyce są jakies negatywne skutki.
    > Bardzo proszę o wypowiedzi.
    > Pozdrawiam

    Ja ocieplałem pod koniec października zeszłego roku. Temperatury były w
    okolicach 5-8 stopni, czasami spadały nieco niżej. Na wiosnę zauważyłem, że
    na kleju jest sporo pęknięć.
    Uważam, że przyklejać płyty styropianowe można bez problemu, natomiast z
    zatapianiem siatki lepiej poczekać na dobrą pogodę (niekoniecznie do
    wiosny). I kupiłbym porzadny klej - np. quickmix sks.

    --
    Bartek