  • Data: 2009-10-26 18:52:29
    Temat: Re: ocieplanie w niskich temperaturach
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" <c...@w...pl> wrote:
    > Jakiego rodzaju to były pękniecia, taka 'pajęczynka' czy może jakieś
    > powazniejsze pęknięcia?
    > Wg wymagań temperatur 5-8 stopni to było ok. Czy naprawiales jakoś te
    > pęknięcia?

    Pęknięcia włosowate, jakby rysy skurczowe. jeszcze nie naprawiałem i chyba
    sobie to odpuszczę - struktura powinna to przykryć. 5-8 stopni było w ciągu
    dnia. Nocą temp. czasami spadała do 2-3.

    > Ja mam klej knaufa, podobno to dobry klej.

    SKS quickmixa jest zbrojony dodatkowo włóknem. Po położeniu wygląda jak
    wylewka zbrojona "sznurkiem" - mieni się pod światło. Właśnie skończyłem
    ocieplać nim balkon od góry :)

    --
    Bartek