  • Data: 2009-10-27 14:08:47
    Temat: Re: ocieplanie w niskich temperaturach
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Paź, 08:23, Andrzej <c...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Chciałem docieplić sobie domek jeszcze w tym roku, tzn. przykleić
    > styropian i siatke z klejem, bez położenia tynku. I mam pytanie, czy
    > można docieplać w niskich temperaturach? Wg producentów temperatra na
    > zewnątrz powinna wynosić min. 5 stopni, ale jesli np. w dzień bedzie
    > +5 a w nocy mały przymrozek -2 to co się stanie? Często widziałem jak
    > ludzie docieplają w takich temperaturach, tylko nie wiem czy w
    > praktyce są jakies negatywne skutki.

    Jeżeli zastosujesz wersję "zimową" przy - 2 w nocy teoretycznie nic
    się nie powinno stać (jak zimowa jest do -5)
    Ale warunkiem jest praca przy min. +5 i nie na "zamarzniętej" ścianie.
    Jednak praca przy temp. minusowych jest zawsze ryzykiem - jak możesz
    to poczekaj.

    ps .Potwierdzam dobrą opinię poprzednika o SKS quick-mixa z włóknem

    pozdrawiam
    Sebastian