  • Data: 2009-12-12 21:42:03
    Temat: Re: odkurzanie w domu alergika
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkim bardzo dziękuję za uwagi i porady. W przeciwieństwie do tego co
    > poczytałam na grupie pl.soc.dzieci tutaj dowiedziałam się sporo i nikt o
    > dziwo
    > nie odjeżdżał od mojego konkretnego pytania w jakieś bzdurne pogawędki.

    Bo tutaj nikt nie chwali się swoimi dziećmi/tłumaczy się ze swoich
    błędów/usprawiedliwia swoje błędy itd itp całą masa psychologicznych
    mechanizmów obronnych

    > Serdecznie wam wszystkim dziękuję. Teraz mam materiał do przemyśleń. Co do
    > uodporniania, to niestety jest za późno. Mój synek ma stwierdzoną alergię
    > na
    > kurz...

    OK, ale nie przesadzaj w drugą stronę - przesada, nadmierna sterylność to
    najgorszy wróg. IMHO zwykły odkurzacz z filtrem HEPA na 100% wystarczy.
    Poza tym - "stwierdzona alergia" to pojęcie rozmyte. Testy skórne czy z krwi
    (IGE) to nie wszystko. Nie dają one odpowiedzi na wszytkie pytania. Alergia
    czasem sama mija bez śladu i lekarze nie wiedzą czemu.
    Najważniejsze to zachować zdrowy rozsądek.

    MS