    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: odśnieżanie
    Date: Wed, 21 Oct 2009 09:43:53 +0200
    <hatfoe$6sr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hatgn6$tsa$1@news.onet.pl>
    <c...@d...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <2...@o...googlegroups.com>

    Piotr wrote:
    > Oczywiście, że sobie poradzą. Tylko będzie to bardzo kosztowne. Sam
    > pisałeś, że wynajęcie ciecia jest drogie. Śmiem twierdzić, że
    > wynajęcie cieci przez gminę będzie jeszcze droższe, bo po pierwsze
    > gmina, jak to gmina, nie działa zbyt skutecznie, po drugie, jak
    > przyjdzie co do czego, czyli spadnie śnieg, to się okaże, że nie ma
    > wcale tak wielu chętnych cieci do sprzątania tego śniegu 24 godziny na
    > dobę. Poza tym na wsi jest trochę inaczej niż w mieście, a ja właśnie
    > mieszkam na wsi. I to nie jest tylko kwestia nabycia urządzeń, ale - w
> [...]

    wybacz ale jesteś klasycznym trollem i urodzonym poddanym.

    nie potrafisz zrozumieć ze do odśnieżania chodników nie trzeba wcale tysiąca
    ludzi. Gmina podpisuje umowę z jakimś przedsiębiorstwem które zajmuje sie
    utrzymaniem zieleni i sprzątaniem w lecie a w zimie zajmuje sie odśnieżaniem
    ulic GMINNYCH bo drogi powiatowe sprząta kto inny ta sama firma może też
    niewiele większym kosztem odśnieżać chodniki.
    Trzeba jeszcze dodać że bardzo często firma odśnieżająca drogi ma w dupie
    chodniki i pługami zwala śnieg z jezdni na pobocza podjazdy i chodniki (tak
    te pracowicie odśnieżone przez właścicieli posesji).