  • Data: 2009-10-21 10:46:15
    Temat: Re: odśnieżanie
    Od: Piotr <s...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 09:43, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > wybacz ale jesteś klasycznym trollem i urodzonym poddanym.
    >
    > nie potrafisz zrozumieć ze do odśnieżania chodników nie trzeba wcale tysiąca
    > ludzi. Gmina podpisuje umowę z jakimś przedsiębiorstwem które zajmuje sie
    > utrzymaniem zieleni i sprzątaniem w lecie a w zimie zajmuje sie odśnieżaniem
    > ulic GMINNYCH bo drogi powiatowe sprząta kto inny ta sama firma może też
    > niewiele większym kosztem odśnieżać chodniki.
    > Trzeba jeszcze dodać że bardzo często firma odśnieżająca drogi ma w dupie
    > chodniki i pługami zwala śnieg z jezdni na pobocza podjazdy i chodniki (tak
> [...]

    Jestem trollem, bo myślę inaczej niż Ty? Wydaje mi się, że to Ty nie
    potrafisz zrozumieć skali problemu. Firma, która latem dba o zieleń
    (określasz ją enigmatycznie "jakaś firma") nagle ma zmobilizować
    ludzi, żeby odśnieżyli W CAŁEJ gminie chodniki i podjazdy? I to w
    ciągu paru godzin? Bo jeśli ma to trwać dłużej niż dzień, to mam to w
    nosie, bo i tak będę musiał odśnieżyć sam. Wierz mi, że do tego
    potrzebne są w mojej gminie setki ludzi, a w gminie sąsiedniej (miasto
    Łódź) - tysiące. Nie wystarczy 50 panów z małymi pługami ręcznymi czy
    łopatami.
    A co do inwektyw, to myślenie "to jest wspólne, więc niech ktoś inny o
    to dba" wydaje mi się klasycznym myśleniem postsocjalistycznym.
    Chcesz mnie przekonać, podaj mi przykład kraju o podobnym klimacie jak
    Polska, gdzie ludzie nie muszą odśnieżać sami chodników i podjazdów
    przed swoimi domami.
    Piotr