  • 11. Data: 2009-03-23 08:13:55
    Temat: Re: odstraszacze na psy.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/gq5irt$i3n$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik * ja* napisał(a):

    > Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów
    > nie bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki. psy
    > niszczą wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak
    > się pzred tym zabezpieczyć/
    > jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

    Ja bym chciał rozszerzyć pytanie. Obok mojego bloku są garaże. Pech chciał,
    że przed moim blokowe psy urządziły sobie sralnię. Chcąc dojść do garażu
    stąpam jak po polu minowym. Za dnia to jeszcze się da, ale w nocy.... Znacie
    jakiś środek którym można by posypać te ok. 30m kw, tak żeby psy omijały
    teren przed garażem (niekoniecznie tylko moim) szerokim łukiem? Jakieś wapno
    chlorowane, czy co?

    --
    Big Jack
    //////

  • 12. Data: 2009-03-23 08:28:20
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-03-23 08:06, Niejaki/a Andrzej S. bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Kot jednego sąsiada zakradał się do gołebnika drugiego sąsiada

    Tylko konia z rzedem temu kto wytlumaczy tej czy innej kocinie ze
    ptaszki (a szczegolnie golabki) na dzialce obok sa nie do ruszenia, a
    dalej to juz mozna ;-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 13. Data: 2009-03-23 08:30:38
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-03-22 23:39, Niejaki/a Marek Dyjor bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > kup sobie psa.

    Moj kot oblaskawil rotwailera sasiada i robi na jego dzialce co mu sie
    podoba :-) Na szczescie moi sasiedzi sa normalni, zreszta sami tez maja
    koty wiec wiedza ze kotu granicy nie wyznaczysz o ile sam nie bedzie chcial.

  • 14. Data: 2009-03-23 09:20:49
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

> [...]
    > żeby psy omijały teren przed garażem (niekoniecznie tylko moim) szerokim
    > łukiem? Jakieś wapno chlorowane, czy co?

    Zamiast trucizn, czy - jak wspomniano wczesniej - zabijania niewinnych
    zwierząt (bo takie zostały stworzone przez naturę), proponuję google.
    Poniżej link do allegro, z różnymi odstraszaczami. Można kupić tam, można
    poszukać gdzie indziej.
    http://www.allegro.pl/search.php?string=odstraszacz&
    category=1528
    Sugeruję w granulacie lub proszku, np.akyszek, reiss-aus, itp. Są trwalsze.
    JBP

  • 15. Data: 2009-03-23 09:42:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    ws.atman.pl
    użytkownik *JBP* napisał(a):

> [...]
    > zwierząt (bo takie zostały stworzone przez naturę), proponuję google.
    > Poniżej link do allegro, z różnymi odstraszaczami. Można kupić tam, można

    Wymienione środki mają złą relację ceny do wydajności. A zabijać psów czy
    kotów, to nie mam zamiaru. Jeśli już, to należałoby się to ich właścicielom,
    bo wypuszczają je na klatkę schodową i tam robią to samo co wokół bloku.

    --
    Big Jack
    //////

  • 16. Data: 2009-03-23 09:50:08
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > jakiś środek którym można by posypać te ok. 30m kw, tak żeby psy omijały
    > teren przed garażem (niekoniecznie tylko moim) szerokim łukiem? Jakieś

    Repelenty - na źwierzyne...

  • 17. Data: 2009-03-23 10:08:46
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

> [...]
    > kotów, to nie mam zamiaru. Jeśli już, to należałoby się to ich
    > właścicielom, bo wypuszczają je na klatkę schodową i tam robią to samo co

    Ależ ja Cię nie posądzam o zamiary zabijania. To było odniesienie do
    opisanej historii o kocie i gołębiach.
    I _całkowicie_ zgadzam Cię z Tobą w kwestii odpowiedzialności właścicieli.
    Jednak zamiast zwrócić się do właścicieli, wyjaśnić, załatwić sprawę, są
    ludzie, którzy wolą obić kijem psa lub kota, przetrącić mu kręgosłup, bo
    wbiegł na jego teren. Nawet jeśli właściciel jest niechętny lub lekceważy
    zgłoszenia, to nie jest powód, by zabijać zwierzę. Lepiej użyć środków
    prawnych lub "po męsku" porozmawiać z sąsiadem. To ostatnie jest
    najskuteczniejsze, choć czasami - niestety - trzeba powtarzać.
    JBP

  • 18. Data: 2009-03-23 10:27:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    ws.atman.pl
    użytkownik *JBP* napisał(a):

    > Lepiej użyć środków
    > prawnych lub "po męsku" porozmawiać z sąsiadem. To ostatnie jest
    > najskuteczniejsze, choć czasami - niestety - trzeba powtarzać.

    Nie znasz moich sąsiadów. Prędzej bym się dogadał z ich psami. Nawet jak
    przy nim taki pies nasra albo naszcza na klatce, to powie że to nie jego
    pies. Trzy psy na klatce, klatka zasrana i zaszczana od dołu do góry i to
    żaden pies sąsiadów :/

    --
    Big Jack
    //////

  • 19. Data: 2009-03-23 11:45:24
    Od: "Maksovsky" <m...@n...o2.pl>

    Na mózg ci padło? Od kiedy praludzie zaczęli uprawiać
    ziemię, nauczyli się ją grodzić. Jeśli jesteście na tyle głupi,
    że tego nie robicie, to nie miejcie pretensji do ludzi,
    psów, dzików, kotów, czy czego tam jeszcze że nie możecie
    sobie marchewek sadzić i po kwiatuszkach wam depczą.
    Ew. postaw tam swoją żonę - całkiem możliwe że skutecznie
    odstraszy nawet psy.

  • 20. Data: 2009-03-23 11:51:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *Maksovsky* napisał(a):

> [...]
    > psów, dzików, kotów, czy czego tam jeszcze że nie możecie
    > sobie marchewek sadzić i po kwiatuszkach wam depczą.

    Jesteś właścicielem takiego ryjącegp psa?

    > Ew. postaw tam swoją żonę - całkiem możliwe że skutecznie
    > odstraszy nawet psy.

    Jesteś niegrzeczny, żeby tego dosadniej nie nazwać...

    --
    Big Jack
    //////