  • 1. Data: 2009-03-22 14:43:47
    Temat: odstraszacze na psy.
    Od: " ja" <s...@g...pl>

    Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów nie
    bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki. psy niszczą
    wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak się pzred tym
    zabezpieczyć/
    jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

  • 2. Data: 2009-03-22 16:27:48
    Temat: Re: odstraszacze na psy.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 15:43:47 +0100, ja napisał(a):

    > Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów nie
    > bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki.

    Ba. Paskudna ta Polska - że też Unia jeszcze nam nie zabroniła trzymać te
    polskie kundle! A polskie wróble należałoby wystrzelać - wyjadają nasiona
    świeżo posianych warzywek i latają po każdym prywatnym nieogrodzonym niebie
    :->

    > psy niszczą
    > wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak się pzred tym
    > zabezpieczyć/
    > jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

    Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilcze_do%C5%82y

  • 3. Data: 2009-03-22 16:39:49
    Od: " ja" <s...@g...pl>

    > Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
    jak masz tylko tyle idiotyzmów do powiedzenia to babci zamelduj.

  • 4. Data: 2009-03-22 16:50:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:39:49 +0100, ja napisał(a):

    > jak masz tylko tyle idiotyzmów do powiedzenia to babci zamelduj.

    Idiotyzmem jest uprawa czegokolwiek na nieogrodzonym terenie i liczenie na
    to, że żaden pies nie wejdzie. Psy uwielbiają świeżo skopany teren. O ile
    będziesz miała własnego psa, to się ostatecznie o tym przekonasz - na razie
    masz pretensje tylko do obcych, a własny pies nauczy Cię jeszcze więcej,
    tylko do kogo wtedy będą pretensje?

  • 5. Data: 2009-03-22 17:52:04
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-03-22 17:27, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilcze_do%C5%82y

    WEZ! Bo jeszcze jakis idiota potraktuje to powaznie!

    BTW Znajomy mi opowiadal ze jeden gosc ktory ostatnio kupil w okolicy
    dom mial pretense do swojego bezposredniego sasiada ze jego kot wchodzi
    do niego na dzialke. Gosc podobno poprosil zeby wlasciciel kota
    wytlumaczyl kotu za ma nie wchodzic na dzialke tego pierwszego :-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 6. Data: 2009-03-22 20:36:10
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik " ja" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabezpieczyć/
    > jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

    lepiej zrób ogrodzenie - u mnie na wsi pewnej nocy przyszły dziki i przekopały
    pare ogródków :)

  • 7. Data: 2009-03-22 21:50:26
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > kot wchodzi do niego na dzialke. Gosc podobno poprosil zeby
    > wlasciciel kota wytlumaczyl kotu za ma nie wchodzic na dzialke tego

    Ja rozumiem tego goscia. Mi kot sasiada kilkukrotnie wyzarl obias dla
    robotnikow. Nie mozna nic zostawic na wierzchu, bo zaraz tego nie ma.
    Do kota kamieniami oczywiscie nierzucalem, ale z sasiadem pogadalem.
    Czy to slon, czy kon, czy tylko niewinny kotek wlasciciel odpowiada za
    niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
    chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota
    sasiada.
    Adam

  • 8. Data: 2009-03-22 22:39:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:

> [...]
    > niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
    > chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota

    kup sobie psa.

  • 9. Data: 2009-03-22 23:03:45
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > kup sobie psa.

    Kup psa, a nie tylko koty, ale i ptaki, zwłaszcza te, które wiją gniazda
    nisko nad ziemią, przeniosą się poza Twoją oazę. Sprawdzone.
    Przy okazji - nie rozumiem jakim cudem jeden kot domowy mógł wyżreć obiad
    iluś robotnikom. Chyba, że kot-mamut, tygrys czy inna pantera ;)
    JBP

  • 10. Data: 2009-03-23 07:06:45
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    adam pisze:

> [...]
    > niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
    > chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota

    Taka historia prawdziwa:

    Kot jednego sąsiada zakradał się do gołebnika drugiego sąsiada
    i sie doigrał. Zniknal na kilka dni, wreszcie sie przyczołgał,
    strasznie pobity, po to by zawiadomić o swojej krzywdzie
    i na zawsze sie pożegnać.

    Gołebie i ich hodowca tez nie mieli lekko - ptaki które siadly
    na dachu wlasciciela swietej pamieci kota konczyły życie strzalem
    z wiatrówki.

    Najciekawsze: spór z czasem wygasł, a sąsiedzi się polubili.

    pozdro
    --
    A S