  • 1. Data: 2009-03-21 22:04:46
    Temat: Remont po pożarze
    Od: Szymonias <s...@s...pol.pl>

    Witam,

    czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
    Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
    strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
    wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
    są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
    wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 2. Data: 2009-03-21 22:30:34
    Temat: Re: Remont po pożarze
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
    nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
    "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
    skuciem tynków i położeniem na nowo.

    Pzdr
    J23

  • 3. Data: 2009-04-07 20:54:07
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    J23 pisze:
> [...]
    > nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
    > "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się

    Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
    aby ułatwić sobie życie.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2009-06-01 09:47:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    JerzyN pisze:
    h.googlegroups.com...

    > Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
    > aby ułatwić sobie życie.

    A straż wody nie lała? Nie jest nic pozalewane, przesiąknięte wodą? Nie
    będzie nic gnić?