  • 1. Data: 2009-03-22 04:39:26
    Temat: Administracja + problem
    Od: "Seba" <bh@[antyspam]sih.pl>

    W mieszkaniu wlasnosciowym - kamienica zarzadzana jest przez wspolnote -
    okleilem stare i dosc obskorne drzwi korkiem. Wygladaja swietnie, ale
    zazdrosc nie dala spokoju sasiadowi i poinformowal o tym administracje. Ta z
    kolei nakazala mi usunac okleine twierdzac, ze mam prawo jedynie do
    wewnetrznej strony drzwi. W budynku jest spory "balagan" w wygladzie drzwi.
    Jak to wyglada z punktu widzenia prawa?

  • 2. Data: 2009-03-22 08:52:14
    Temat: Re: Administracja + problem
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *Seba* napisał(a):

> [...]
    > wewnetrznej strony drzwi. W budynku jest spory "balagan" w wygladzie
    > drzwi. Jak to wyglada z punktu widzenia prawa?

    Najpierw poproś o prawne uzasadnienie dycyzji administrację (wspólnotę)

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-03-22 08:56:39
    Temat: Re: Nieuk + problem
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Najpierw powinien poprosić o słownik języka polskiego dla siebie.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-22 09:25:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    a ty, zamiast pisac bzdury, naucz sie cytowac

  • 5. Data: 2009-03-22 09:51:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    9...@m...aster.pl
    użytkownik *szerszen* napisał(a):

    > a ty, zamiast pisac bzdury, naucz sie cytowac

    Przyganiał kocioł garnkowi :D Poczytaj netykietę ze szczególnym zwróceniem
    uwagi na konfigurację czytnika, cytowanie, zmianę tematów.

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2009-03-23 21:24:56
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 05:39:26 +0100, Seba napisał(a):

> [...]
    > kolei nakazala mi usunac okleine twierdzac, ze mam prawo jedynie do
    > wewnetrznej strony drzwi. W budynku jest spory "balagan" w wygladzie drzwi.

    Nijak. Drzwi są twoje i jeśli je ulepszyłeś, to wspólnota może cię cmoknąć
    w migdał. Niech ci podadzą podstawę prawną swoich uroszczeń. A jeśli bardzo
    chcą byc współwłaścicielem twoich drzwi, to w takim razie zgoś propozycję
    wymiany drzwi na całkiem nowe - koszty fifty-fifty.
    Jeszcze rozumiem, gdyby budynek był odpicowany, klatki wyglądały
    jednolicie, a ty byś zrobił jakąś wiochę - wtedy mogliby wnosić pretensje
    co do estetyki. Ale jak macie klatki a'la wczesny Gierek, to nie mają
    argumentów. Przyjrzyj się dokładnie prowadzeniu tego sąsiada - pewnie
    znajdziesz parę rzeczy, do których można się przyczepić ;)

    T.

  • 7. Data: 2009-03-28 18:38:26
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a ty, zamiast pisac bzdury, naucz sie cytowac

    nie ma szans :)
    dawny 666 jest za glupi na to zeby przyswoic sobie taka prosta wiedze jak
    prawidlowe pisanie na grupach :)

    wrzuc do KFa i zapomnij, a przynajmniej nie wyciagaj glupka innym z KFa :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-03-30 09:04:24
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > Ta z kolei nakazala mi usunac okleine twierdzac, ze mam prawo jedynie do
    > wewnetrznej strony drzwi. W budynku jest spory "balagan" w wygladzie
    > drzwi.
    > Jak to wyglada z punktu widzenia prawa?

    Zadaj im kilka prostych pytań:
    Kto jest właścicielem mieszkania?
    Czy drzwi przynależą do mieszkania=>Kto jest właścicielem drzwi?
    Kto ma prawo do zarządzania Twoją własnością i na jakiej podstawie?
    Podstawa prawna ich stanowiska.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2009-03-30 16:42:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    L U D Z I E !!!
    Każde pytanie do administracji lub jakiekolwiek zwrócenie się do administracji to
    woda na ich i tylko ich młyn, żeby uzasadniali dalej swoje istnienie!!!
    JaC

    -----