    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    <57ec30dc$0$5152$65785112@news.neostrada.pl> <nshceq$bb3$1@dont-email.me>
    <57ec39ad$0$5156$65785112@news.neostrada.pl> <nsin6f$j06$1@dont-email.me>
    <57ecede7$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsisfr$3fg$1@dont-email.me> <57ed17d0$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsj6if$9sf$1@node2.news.atman.pl> <nsjab7$oe1$9@news.icm.edu.pl>
    <57ed496a$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ed7b21$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ed8a08$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ee04c6$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 30 Sep 2016 10:49:01 +0200

    nadir napisał:

    > Może nie umiesz jak trzeba?

    Wykluczone. Co trudnego w kliknięciu w link? Po prostu raz działa, raz
    nie działa -- coś jak ten NT 3.5 z IPX. Teraz działa.

    > Bo "kilka" osób chce pograć w stare gierki? Jest między innymi Steam,
    > PS, XBOX tam sobie nikt dupy nie zawraca czy to działa pod IPX, TCP czy
    > przez gołębie. Dziś klient ma dostać prostą usługę i dostaje bo z tego
    > jest kasa, reszta prędzej czy później i tak umrze.

    Bo "kilka" osób chce napisać coś do Usenetu, to w nowym urządzeniu, z całkiem
    nowym softem, więc ktoś we fabryce ma pisać całkiem nowy czytnik? Tam sobie
    nikt tym dupy nie zawraca. Jeśli faktycznie chce (albo musi), a nie jest niemota
    i dupa wołowa, to sobie przecież znajdzie czytnil lub/i poustawia wszystko jak
    trzeba. Podobno są całkiem dobre czytniki nawet na najnowsze mobilne systemy,
    a i googla też zdaje się można ustawić.

    A przy okazji -- Google (firmę) sobie bardzo cenię. Korzystam z zadowoleniem
    z ich softu (nie tylko z usług, z kodów źródłowych też), zawsze to wszystko
    mają dobrze przemyslane. Gdybym oceniał ich na podstawie tego co im wyszło
    z przeróbki DejaNews,.com to tak, jakbym pisał recenzję Windows 10 omawiając
    obsługę gierek na IPX w tym systemie.

    > P.S.
    > Wybacz ale poszło też na priv.

    Nic a nic mi to nie przeszkadza.