    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ogrzewanie - gaz, prąd?
    Date: Mon, 6 Jul 2009 22:20:52 +0200
    <h2tb58$nmp$1@node2.news.atman.pl>
    <167t7dw6kplqc$.154b9lzy1rk60$.dlg@40tude.net>
    <ss3ibnyguhqs$.1uufhtq5mdxut$.dlg@40tude.net>
    <h2tkrn$g13$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 21:53:25 +0200, Dawid napisał(a):

    > Mam się przebierać chodząc po pokojach, po domu?

    To chodź goły. Ja się przebieram - zarzucenie swetra na ramiona to doprawdy
    duuuży wysiłek. Do spanioa to się nawet rozebrać trzeba - kupa roboty :->
    A ja mam duuuży dom. I chodzę po nim, co i raz to coś wkładajac na siebie,
    to znowu zdejmując. Żadna sprawa.

    > Piszesz takie pierdoły i masz ludzi z rodziny nawet na księżycu.

    Ano mam ciekawą rodzinę. I znajomych. Stąd sama też jestem ciekawą osobą.
    Zszokowany? - to zmień swoje nudne życie jakoś, nie wszyscy takie mają.