    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: oswietlenie lazienki na "podwieszonym" suficie
    Date: Wed, 29 May 2019 16:47:09 +0200

    W dniu 29.05.2019 o 16:26, Kris pisze:

    > Wg mnie nie- streściłem tylko to co ToMasz napisał
    >
    > Jakoś warto jednak te paski umocować na tym kurzołapie więc może i przyklejenie ich
    do profilu nie będzie głupim pomysłem
    > Tu już niech ToMasz doprecyzuje co miał na myśli. Może lepsza barwa światła?

    > W sprzedaży są ale jakiś czas temu jak temat zgłębiałem to opinie były złe o tych
    paskach na 220V

    > Wpisz w gogle "listwa do led", "profil do led" to może coś tam podpasujesz że
    będzie łatwiej mocować.
    > A zasilacz niekoniecznie musi być przy samych ledach, możesz go gdzieś w innym
    miejscu upchnąć

    Wiem, ale o tym "małym" problemie nie pomyślałem wcześniej na etapie
    ciągnięcia nowym kabli i remontu i mam kable pod ledy dociągnięte, mam
    je podpięte pod włączniki, ale nigdzie pod drodze nie znalazło się
    miejsce na zasilacz :/
    A puszkę przy włączniku mam już tak zawaloną, że nie zmieszczę tam
    zasilacza nawet jakby taki mały się znalazł:(
    A przecież nie bedę kuł nowopomalowanych i wygipsowanych ścian... :(

    Pzdr

    --
    /__/_* /