  • 31. Data: 2021-12-09 11:52:31
    Temat: Re: [ot] potencjometr/sciemniacz do lampki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 11:23:20 +0100, 1634Racine napisał(a):

    > pytalem:
    >
    > Istnieja jakies GOTOWCE --> potencjometry-sciemniacze-proscizny, ktore
    > mozna podpiac
    > [!!!!] miedzy wtyczke i lampke ledowa [!!!!]?

    Jeszcze raz ci powiem: Co to k... za lampka! Bo od tego zależy
    odpowiedź.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2021-12-09 12:08:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jeszcze raz ci powiem: Co to k... za lampka! Bo od tego zależy
    > odpowiedź.

    Przecież napisał. Mnie ciekawi jak on sobie wyobraża "dynks" ściemniacza
    na kablu zasilającym, skoro producent nalepił nalepkę dla debila że nie
    można. Widocznie uznaje, że można to obejść i usilnie chce to zrobić,
    shakierować tako lampke. Zaiste szatański pomysł :D

    Napisał też, że za chuja nie będzie ciął kabelka za zasilaczem. Nie, bo nie.
    Czego zatem nie rozumiesz?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 33. Data: 2021-12-09 12:14:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 12:08:20 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Przecież napisał.

    Nie napisał. Typ, producent, zdjęcie wyglądu, link do sprzedawcy,
    cokolwiek co pozwoli ustalić co jest w środku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2021-12-09 12:21:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie napisał. Typ, producent, zdjęcie wyglądu, link do sprzedawcy,
    > cokolwiek co pozwoli ustalić co jest w środku.

    Nokurde dał zdjęcie zasilacza, wyłazi tam 13V DC ale on NIE CHCE ucinać
    kabelka i montować przelotki. Nie bo nie. Przypomnę jego obrazek:

    https://i.imgur.com/C17R9E6.png

    https://i.imgur.com/RdII53o.png

    Grrr.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 35. Data: 2021-12-09 13:03:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 12:21:51 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > https://i.imgur.com/RdII53o.png

    1.Dobra, przeoczyłem zdjęcie zasilacza. Ale to i tak nie ma wpływu na
    dalszą procedurę.
    2.Nie da się odpowiedzieć na jego pytanie bez wiedzy o tym jak we
    wnętrzu lampki przerabia się 12V prądu stałego ze źródła napięciowego na
    ileś tam mA prądu stałego ze źródła prądowego. Są możliwe co najmniej
    dwie różne metody.
    3. Zatem, zdjęcie lampki ze wszystkich stron, podpowiemy jak rozebrać a
    potem zdjęcia wnętrza.
    4. Jak dojdziemy co w środku, powiemy JTZ.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2021-12-09 18:05:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    https://allegro.pl/listing?string=regulator%20pwm

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 37. Data: 2021-12-09 18:36:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > 1.Dobra, przeoczyłem zdjęcie zasilacza. Ale to i tak nie ma wpływu na
    > dalszą procedurę.

    Ależ ma. To co jeszcze wkleił, też przeoczyłeś.

    Zastanawia mnie jaki jest sens brać udział w wątku i go czytać od połowy.
    Na dodatek, jeśli napisałem, że podał dane, to zamiast sprawdzić wolisz
    nakłamać że danych nie podał. Wpisz sobie do siga:

    "Nie czytam i nie klikam wolę pisać nie wiedząc o czym piszę"

> [...]
    > wnętrzu lampki przerabia się 12V prądu stałego ze źródła napięciowego na
    > ileś tam mA prądu stałego ze źródła prądowego. Są możliwe co najmniej

    Co to kogo obchodzi, skoro na tym DC 13V stosuje się to co wkleił
    (jestem złośliwy i nie będę kopiował tego co on jeszcze wkleił, znajdź
    sobie i wróć). To załatwi sprawę i będzie miał ten ściemniacz :)

    > 3. Zatem, zdjęcie lampki ze wszystkich stron, podpowiemy jak rozebrać a
    > potem zdjęcia wnętrza.
    > 4. Jak dojdziemy co w środku, powiemy JTZ.

    NTSC znaczy Nic=Tam SzCzególnego nie ma. Jeśli kupi sobie ten dynks z
    Allegro co wkleił i łaskawie utnie kabel i zarobi wtyczkę i gniazdo to
    będzie miał to co chce.

    Problem w tym że on nie chce tego kabla ucinać i kombinuje jak koń pod
    górkę, pomimo że producent mu dał nalepkę że jednak nie wykombinuje :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 38. Data: 2021-12-09 18:43:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2021 18:36:39 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > NTSC znaczy Nic=Tam SzCzególnego nie ma.

    Nie wiesz o czym mówisz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2021-12-09 18:47:36
    Od: M M <m...@g...com>

    Burzliwa dyskusja a nadal nikt nie obejrzał uważnie zdjęcia zasilacza?
    Tam stoi jak byk "max 14.2V (constant current)".
    To by wskazywało że w lampce są po prostu 3 LED szeregowo i nic więcej.

  • 40. Data: 2021-12-09 19:11:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 18:47, M M pisze:
    > Burzliwa dyskusja a nadal nikt nie obejrzał uważnie zdjęcia zasilacza?
    > Tam stoi jak byk "max 14.2V (constant current)".
    > To by wskazywało że w lampce są po prostu 3 LED szeregowo i nic więcej.

    Zgadza się i zwykła regulacja napięciowa/prądowa na kabelku wystarczy
    ale Jacek twierdzi że są w tej lampce czary i trzeba ją rozebrać bo może
    Penium 5 będzie potrzebne do sterowania :D

    Inna sprawa, że nasz roszczeniowy wątkotwórca za chiny nie chce przeciąć
    tego kabla i wstawić tam regulacji :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>