  • 51. Data: 2021-12-10 09:36:06
    Temat: Re: [ot] potencjometr/sciemniacz do lampki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2021 09:32:31 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Masz podane źródło czyli zasilacz i wiesz jakie są jego parametry.

    G... wiesz. Wiesz co napisał chińczyk na obudowie ale nic nie wiesz ani
    co we wtyczce ani co w lapmce. Ale będziesz regulował... Powodzenia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 52. Data: 2021-12-10 09:46:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > G... wiesz. Wiesz co napisał chińczyk na obudowie ale nic nie wiesz ani
    > co we wtyczce ani co w lapmce. Ale będziesz regulował... Powodzenia.

    Bez żadnego problemu. Zasilacz jest standardowy, ma DC więc podejście
    jest wynikowe. Co innego gdyby tam było prądy 20A i AC :D

    Miliardy razy to robiłem więc nie widzę problemu :)

    Problemem jest tylko to, że właściciel nie chce uciąć kabla więc dokąd
    nie zmieni zdania to dywagacje są bezsensowne :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 53. Data: 2021-12-10 09:55:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2021 09:46:55 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Bez żadnego problemu. Zasilacz jest standardowy, ma DC

    No przecież w wtyczce może być przetwornica napięciowa albo prądowa, a
    nawet opornik albo kondensator (kto chińczyka przebije). Dopóki nie
    rozbierzesz, nie wiesz. Z napisu LED driver należy wnioskować że
    przetwornica prądowa, z faktu podania napięć że napięciowa a z napisu
    Made In China że ch... wie co :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2021-12-10 10:06:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozbierzesz, nie wiesz. Z napisu LED driver należy wnioskować że
    > przetwornica prądowa, z faktu podania napięć że napięciowa a z napisu

    Logika, skoro producent nalepia nalepkę że ściemniacza nie zastosujesz
    to jak myślisz? Jest tam opornik i kondensator w tym zasilaczu? :D

    Odpowiedź jest oczywista :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 55. Data: 2021-12-10 11:58:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2021 10:06:16 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Logika, skoro producent nalepia nalepkę że ściemniacza nie zastosujesz
    > to jak myślisz? Jest tam opornik i kondensator w tym zasilaczu? :D

    Myslę że na siłę usiłujesz okazać się mądrzejszy. No to sobie bądź, ale
    ja pozostanę przy zwyczaju dokładnego rozpoznawania sprawy zanim
    zaproponuję rozwiązanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 56. Data: 2021-12-10 12:43:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Myslę że na siłę usiłujesz okazać się mądrzejszy. No to sobie bądź, ale
    > ja pozostanę przy zwyczaju dokładnego rozpoznawania sprawy zanim
    > zaproponuję rozwiązanie.

    Widocznie brak Ci doświadczenia w takich zasilaczach.

    Zupełnie inną sprawą może być zwyczajnie kupienie innego zasilacza z
    płynną regulacją o podobnych parametrach wyjściowych i zastąpienie
    oryginału :)
    ...czyli nadal nie interesuje mnie co jest w oryginalnym zasilaczu :]

    SzachMat :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>