    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 17 Jul 2022 13:21:08 -0700 (PDT)
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <c...@g...com>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    Subject: Re: pasożyty jebane
    From: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 17 July 2022 at 21:51:21 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    ok 4 tys wychodzi jak dobre emerytury mają z ZUS
    chciała tam studiować to w tej cenie nie znalazła.
    odszkodowanie dostaje a tam studenciakom proponują pokój 5 m2 na dwie osoby;)
    > Place mniej niż nasze 10% dochodu, w tym masz problem? 80 mieszkań w Polsce to
    mieszkania własnościowe. Mam takie. Nie place w nim czynszu bo sobie płacił nie bede.
    Płacę za ogrzewanie fundusz remontowy, na administrację. Za to mieszkanie jak
    wcześniej napisałem place 360 złotych z ogrzewaniem. Jak bym tam mieszkał to było by
    trochę więcej bo teraz utrzymuje minimalna dopuszczalna temperaturę. Praktycznie
    wszyscy z powojennego wyżu mieszkający w miastach mieszkają w takich mieszkaniach jak
    to moje. Ci co w nowszych niz socjalistyczne budownictwo mieszkają powinni ponieść
    niższe koszty bo teoretycznie ich mieszkania sa lepiej ocieplone i fundusz remontowy
    może być symboliczny bo wszystko nowe. Połowa ludzi w Polsce żyje w domach
    jednorodzinnych. Oni nie płacą czynszu tylko niski podatek gruntowy. Twierdzisz że
    studenci drogo płacą. Najem mieszkań studentom to może być dobry tytuł dla książki
    katastroficznej. Są dwie grupy tych co mięli kontakt ze studentami. Pierwsza raz
    wynajęli i już nigdy w życiu nie będą mieli takich pomysłów. Druga psychicznie jest
    przygotowana na podarte wykładziny, zalewanie sąsiadów raz na cztery miesiące. Jak sa
    dziewczyny to jak w grafiku co dwa trzy miesiące trzeba wyciągać druty od biustonoszy
    z pralki. Takie ponadnormatywne doświadczenia i jeszcze wiele innych specjalnych
    eksperymentów jakie robią studenci musi kosztować. I jak przyjdą czasy że znalezienie
    najemcy będzie graniczyło z cudem to studenci będą płacili wysoki czynsz ze względu
    na demolkę jaka robią.
    --- Połowa ludzi w Polsce żyje w domach jednorodzinnych.

    w ktorej Polsce ?