  • 91. Data: 2022-07-19 07:57:10
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 00:11:49 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > W Łodzi nie buduje się mieszkań komunalnych
    https://www.google.com/search?q=budowa+mieszka%C5%84
    +komunalnych+w+%C5%82odzi&client=ms-android-motorola
    -rvo3&prmd=imvn&source=lnt&tbs=qdr:y&sa=X&ved=2ahUKE
    wjm6_a0oYT5AhXG-yoKHXbgC6cQpwV6BAgBEBs&biw=412&bih=7
    36&dpr=1.75

  • 92. Data: 2022-07-19 08:19:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 00:11:49 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > w tej chwili miasto ma pulę prawie dziesieciu tysięcy pustych mieszkań
    komentarz:
    "Na ponad 39,5 tys. mieszkań w zasobie komunalnym Łodzi, 14,3 tys. nie ma toalety,
    ponad 2,9 tys. bezpośredniego podłączenia do ujęcia wody, a tylko 9,8 tys. ma
    centralne ogrzewanie."

    >i 1600 osób które takie mieszkanie chca mieć.
    "w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według stanu na koniec
    2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców"

  • 93. Data: 2022-07-19 14:33:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 July 2022 at 08:19:59 UTC+2, Kris wrote:

> [...]
    > "w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według stanu na koniec
    2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców"
    wiadomo, że on ściemnia od lat
    i pewnie kuzynka pracuje w urzędzie w Lodzi i mu nawija ciemnotę

  • 94. Data: 2022-07-19 14:38:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 08:19:59 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > "w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według stanu na koniec
    2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców"
    Wszystko od czegoś się zaczyna. Czasami wystarcza drobne zdarzenie. A czasami grubsza
    sprawa.
    https://www.money.pl/gospodarka/zapasc-na-rynku-nowy
    ch-mieszkan-tak-zlej-sytuacji-nie-bylo-od-dawna-6791
    822291094272a.html
    Wczoraj był artykuł że jakaś firma przeznaczyła niewielka pulę mieszkań do sprzedaży
    z rabate100 tysięcy złotych.

  • 95. Data: 2022-07-19 14:55:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 July 2022 at 14:38:17 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    822291094272a.html
    > Wczoraj był artykuł że jakaś firma przeznaczyła niewielka pulę mieszkań do
    a rabat obliczony od podstawowej ceny 2 milionow

    Tak tylko w Biedronie

    Mieszkania, domy zdrożeja o 100% i to nie za 10 lat a za rok, bo banki emitują
    wodospad kasy bez pokrycia

    Z 1 złotówki bank generuje 100zł w kredytach

    bo udziela kredytów nominalnie a splata ratalna
    i bank jest zadlużony, ale on nigdy kredytu nie splaca a splacają klienci

    Bank zatrudnia developera aby wybudował milion mieszkan i go kredytuje
    ale w tym samym czasie sprzedaje te milion mieszkan klientom banku na ten sam kredyt
    i ma podwójny zysk bez roboty

    Niemniej prawda, że ŁÓdź się wyludnia, bo pracy nie ma, zaklady zl;ikwidowane a do
    stolycy daleko
    na codzienny dojazd samochodem i bardzo drogo

    To lepiej wyjechać z Lodzi i zamieszkać na wsi pod Wawą i b liżej dojeżdzać do roboty
    samochoddem pól godziny a nie 3 godziny

  • 96. Data: 2022-07-19 15:06:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 14:55:33 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > To lepiej wyjechać z Lodzi i zamieszkać na wsi pod Wawą i b liżej dojeżdzać do
    roboty samochoddem pól godziny a nie 3 godziny
    Ty się nie przejmuj. Masz dobrze bo masz wynajęte łóżko w wieloosobowym pokoju w
    sanatorium w Tworkach. A tak z drugiej strony. Jak ktoś żył w Łodzi i wyjeżdża zeby
    pracować w Warszawie i wynajmuje coś do mieszkania na wsi pod Warszawą. To mieszkanie
    w którym mieszkał zabiera z sobą czy zostawia?

  • 97. Data: 2022-07-19 21:16:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 July 2022 at 15:06:24 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    822291094272a.html
    sprzedaży z rabate100 tysięcy złotych.

    roboty samochoddem pól godziny a nie 3 godziny

    Pamiętamy historię słynnego uzdrowienia pacjenta @4...@g...com
    w Tworkach, cala Europa nią żyla

    @4...@g...com od 5 latach leży w śpiączce w Tworkach
    i już miala byc decyzja o eutanazji, gdy zgłosił się światowej sławy uzdrowiciel ze
    Szwajcarii.

    Przyjechał do Tworek, zbadał @4...@g...com
    i zaczął go leczyć eksperymentalnie

    Przyjechaly telewizje z calego świata i codziennie relacjonowaly na żywo wyniki
    terapii.

    No i 1.dnia siostra relacjonuje ordynatorowi,
    że pacjent @4...@g...com zasłal łóżko

    i wszyscy klaszcą i placzą
    a lekarz ze Szwajcarii potwierdza, że widać poprawę

    Dzień 2.
    pacjent @4...@g...com znow zasłał łózko
    i znow placz i oklaski, bo poprawa wielka

    A w 3.dniu
    znów siostra relacjonuje na żywo w telwizjach calego świata,
    że pacjent @4...@g...com zasłał łózko i
    znów lekarz promienieje, że poprawa jest widoczna

    gdy pojawia się nagle 2.pielęgniarka i mówi, że ta 1. nie wymawia "rrrrrr,

    Oj, dzialo się wtedy dzialo, caly świat rechotał

    wydano mu to slynne łózko, które codziennie zasłał
    i przewieziono wraz z pacjentem do przytułku

    Piękna historia,
    której nigdy nie zapomnimy

  • 98. Data: 2022-07-19 21:18:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwww. Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

  • 99. Data: 2022-07-19 21:45:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 July 2022 at 21:18:57 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    sprzedaży z rabate100 tysięcy złotych.

    emitują wodospad kasy bez pokrycia

    do roboty samochoddem pól godziny a nie 3 godziny

    Zenek Kapelinder
    14:43 (7 hours ago)
    Bardzo słaba odpowiedź. Pokazuje że posiadasz lotność umysłu zbliżona do lotności
    płyty chodnikowej.

    To dowód na to, że Zenek i Kogut to jedna i ta sama plyta chodnikowa

  • 100. Data: 2022-07-21 23:10:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 15:06:24 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    pracować w Warszawie i wynajmuje coś do mieszkania na wsi pod Warszawą. To mieszkanie
    w którym mieszkał zabiera z sobą czy zostawia?

    Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekiwałem ale odpowiem.
    W mieszkaniu w Łodzi zostaje żona i bachory, a Warszawie słoik mieszka