  • 101. Data: 2022-07-21 23:42:58
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 23:10:44 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    sanatorium w Tworkach. A tak z drugiej strony. Jak ktoś żył w Łodzi i wyjeżdża zeby
    pracować w Warszawie i wynajmuje coś do mieszkania na wsi pod Warszawą. To mieszkanie
    w którym mieszkał zabiera z sobą czy zostawia?
    > Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekiwałem ale odpowiem.
    > W mieszkaniu w Łodzi zostaje żona i bachory, a Warszawie słoik mieszka
    Zapewne są przypadki że taki stan jak opisałeś może utrzymać się dziesięciolecia. Ale
    z reguły w pewnym momencie któreś z mieszkań zostanie wolne. To twój wariant
    optymistyczny. Pesymistyczny jest taki że zostają dwa wolne mieszkania.

  • 102. Data: 2022-07-22 22:43:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 15:06:24 UTC+2 4...@g...com nap
    > Ty się nie przejmuj.

    Się nie przejmuje.
    Idioci ponoć dzisiaj przegłosowali 3 tys dla każdego mieszkania gdzie węglem się pali
    Piece kaflowe w w tej ich ewidencji mam w gdzieś tam zgłoszone to w
    ramach walki z inflacja 3 tys per lokal mi przeleją(?)

    Właściciel mieszknia gdzie mieszkasz pewnie też za "Twoje" mieszkanie 3 tys przytuli.

  • 103. Data: 2022-07-22 22:47:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 23:43:00 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Zapewne są przypadki że taki stan jak opisałeś może utrzymać się dziesięciolecia.
    Ale z reguły w pewnym momencie >któreś z mieszkań zostanie wolne.
    Bo? Bachory rosną mieszkać gdzieś muszą.
    >To twój wariant optymistyczny. Pesymistyczny jest taki że zostają dwa wolne
    mieszkania.
    Jak mają właściciela to do wynajmu. Bo nawet w Łodzi jak widzisz mieszkań brak.

  • 104. Data: 2022-07-23 00:34:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 lipca 2022 o 22:47:53 UTC+2 Kris napisał(a):

    Ale z reguły w pewnym momencie >któreś z mieszkań zostanie wolne.
    > Bo? Bachory rosną mieszkać gdzieś muszą.
    > Jak mają właściciela to do wynajmu. Bo nawet w Łodzi jak widzisz mieszkań brak.
    Goebbelsowi mogło się udać że jak kłamstwo powtórzył ileś razy to stawało się prawdą.
    Ty za cienki jesteś. Kilka razy powtórzyłeś
    kłamstwo że w Łodzi mieszkań mało i od tego ich nie ubyło a na pewno pustych
    przybylo. Łódź to duże miasto i dzienne z przyczyn naturalnych, znaczy się ze
    starości umiera z 45 osób. Za trzy lata dziennie będzie w Łodzi umierało z 80-90
    osób. Wszystkie te osoby miały gdzie mieszkać. Z reguły mieszkały same bo partner
    umarł wczesniej. Jak zmarłe osoby mieszkały w mieszkaniach komunalnych to miasto
    mieszkania po ich wynajmuje następnym. Z reguły takie mieszkania nie są w najgorszym
    stanie. Zdemolowane są po żulach co nie skazili się nigdy płaceniem czynszu i podłoga
    w zimę w piecu palili. Druga grupa mieszkan po zmarłych to mieszkania własnościowe.
    One są w dobrym stanie i po przeprowadzeniu procedury spadkowej mogą być
    zagospodarowane. A że zagospodarowanie oznacza że prawie wszystkie wejdą do puli
    nikomu niepotrzebnych nieruchomości mieszkalnych to inna sprawa. W wersji
    minimalistycznej czyli takiej że w Łodzi dziennie wskutek śmierci zostaje 45 pustych
    mieszkań po roku da to 16500 pustych mieszkań w których teoretycznie może zamieszkać
    50 tysięcy ludzi jeśli przyjąć że w tej chwili rodzina to 2+1. Przy takim tempie bez
    budowana nowych mieszkań w przeciągu dziesięciu lat ludność Łodzi mogła by się
    zwiększyć do 1 200 000 a dane demograficzne mówią o pięciuset tysiącach. Zjawisko ma
    wpływ na to że miasto nie buduje mieszkań komunalnych. Wyjaśnia również cud że
    półtora roku temu na mieszkanie komunalne czekało 9000 osób i było 9000 mieszkań
    komunalnych. A teraz czeka na mieszkanie komunalne 1600 osób a mieszkań komunalnych
    dalej jest 9000.

  • 105. Data: 2022-07-23 00:40:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 lipca 2022 o 22:43:38 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > ramach walki z inflacja 3 tys per lokal mi przeleją(?)
    >
    > Właściciel mieszknia gdzie mieszkasz pewnie też za "Twoje" mieszkanie 3 tys
    Sam tych idiotow wybrałeś. A jak będziesz twierdził że akurat na tych nie głosowałeś
    to jeszcze gorzej bo ci co na nich głosowałeś są tak głupi że nie są w stanie wygrać
    wyborów żeby rząd stworzyć.

  • 106. Data: 2022-07-23 09:04:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 23 lipca 2022 o 00:34:41 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    starości umiera z 45 osób. Za trzy lata dziennie będzie w Łodzi umierało z 80-90
    osób. Wszystkie te osoby miały gdzie mieszkać.

    Źle założenie toni źle wnioski Tobie wychodzą.

    > ma wpływ na to że miasto nie buduje mieszkań komunalnych.
    Jak nie buduje jak wstawiłem linki że buduje. Nawet z deweloperem się dogadują żeby
    on wybudował a miasto od niego wynajmie
    >Wyjaśnia również cud że półtora roku temu na mieszkanie komunalne czekało 9000 osób
    i było 9000 mieszkań >komunalnych.

    Jak sama prezydent Łodzi przyznała żadne z tych mieszkań nie nadaje się do
    zamieszkania w takim są stanie.
    >A teraz czeka na mieszkanie komunalne 1600 osób

    "w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według stanu na koniec
    2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców"

  • 107. Data: 2022-07-23 11:10:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 23 lipca 2022 o 09:04:56 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]

    > "w kolejce na przyznanie mieszkań (komunalnych i socjalnych) według stanu na koniec
    2021 r. czeka ponad 2,8 tys. wnioskodawców"
    Ciekawe czy jak by spytać prezydentkę Łodzi to by wiedziała że twierdziła co
    napisałeś. Widzę że przeczytałeś jeden z linków jakie dałem. I nawet po przeczytaniu
    twierdzisz że tam jest napisane coś innego niż jest napisane.

  • 108. Data: 2022-07-23 20:39:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 23 lipca 2022 o 11:10:20 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    twierdzisz że tam jest napisane coś innego niż jest napisane.

    Zapytaj ja więc czemu skoro na 9tys wolnych mieszkań to i tak 2,8 tys osób czeka w
    kolejce na mieszkanie.
    Daj znać co odpowiedziała.

  • 109. Data: 2022-07-23 20:54:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 23 July 2022 at 20:39:03 UTC+2, Kris wrote:
> [...]
    twierdzisz że tam jest napisane coś innego niż jest napisane.
    > Zapytaj ja więc czemu skoro na 9tys wolnych mieszkań to i tak 2,8 tys osób czeka w
    To proste.
    Miastem zarządzają developerzy, gdyż mają kasę i interes
    i to oni decydują czy udostepnić mieszkania komunalne na wolny rynek, czy nie.

    Bo każde stare mieszkanie może mieć wady prawne, wady techniczne i podobnie każdy
    budynek
    i interesem developerów jest wyburzenie starych budynków komunalnych, wykupienie
    placy, budowa nowych domów i ich sprzedaż na rynku komercyjnym.

    Tak w Wawie wyburzono starą komunalną Pragę

    W Polscwe wyburzono 500 szkół wybudowanych po wojnie, tzw. 1000-latek

    I nowe szkoły, w dobrym stan ie technicznym są burzone a place przeznaczane pod
    markety, zabudowę komercyjną
    bo w Polsce szkoly dzieciom niepotrzebne.

    A każda taka szkoła to obiekt nadający się na hostel, dom kultury, park
    naukowo-techniczny,
    ale gminy chcą wyburzyć wszystkie szkoły 1000-latki,
    bo z tego maja interes, a szkoły musza utrzymywać.

    A Jarosław i Minister Kultury śpią

    Tak zlikwidowano Naszą Klasę i wszystkie kontakty szkolne, bo Mimiec je przejął i
    zlikwidował
    a Minister Dziedzictwa nie uznał tego za dziedzictwo

    I szukam kolegi z podstawówki, lekarza i mieszka w Hameryce i pewnie go już nie
    znajdę, bo kontakty Naszej Klasy szlag trafił, bo po co Mimcowi polski patriotyzm
    lokalny

  • 110. Data: 2022-07-23 21:04:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>