  • Data: 2020-04-29 11:00:51
    Temat: Re: pękające obudowy filtrów. Rozwiązanie?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Dawno temu podłączyłem myjkę ciśnieniową (dużą) do instalacji w domu.
    Wszystkie rury zaczęły grać jak używałem. Zmieniłem sztywne połączenie
    na kawałek węża o dużej średnicy (2m długi fi50mm?) i jak ręką odjął.
    Może u Ciebie też było by to rozwiązaniem. Pytanie czy te skoki
    ciśnienia są spowodowane naporem wody i trwają stosunkowo długo, czy są
    to po prostu szybkie uderzenia spowodowane bezwładnością płynącej wody w
    rurach. Aż się prosi czujnik ciśnienia i oscyloskop zapiąć. Masz możliwości?

    Miłego.
    Irek.N.