  • Data: 2017-06-16 21:55:51
    Temat: Re: płonący wieżowiec
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2017 o 21:20, Krzysztof Garus pisze:

    > pod artykułem na oko rzeczowa dyskusja
    8241,jedyne-5-tys-funtow-moglo-uratowac-mieszkancow-
    wiezowca-szokujace.html

    > np:
    > W tym wieżowcu głównym nośnikiem ognia były cienkie płyty aluminiowe z rdzeniem PE
    gr. 5mm, wspomagane przez izolację termiczną PIR natryskiwaną na ścianach która ma
    status NRO, ale nie jest niepalna - wierzchnia warstwa nadpala się i sporo dymi.

    Po fakcie to każdy mądry, nawet Gazeta Wybiórcza. Szkoda, że nikt tego
    nie powiedział przed budową.
    Jacek