  • Data: 2009-01-03 16:28:11
    Temat: Re: płyty GK i pękanie ścian
    Od: "Picia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak patrząc na doświadczenia budowy domów, które od środka wyłożone są
    > płytą GK to widzę, że jednak nie ma szans uchronić się przed pękaniem
    > ścian. Czy aby na pewno?
    >
    > Jedno to oczywiście dobre łączenie i poprawna technolgia, ale druga
    > sprawa, to czy nie ma jakiś takich siatek stalowych (?), które można
    > położyć jeszcze na ścianie i dopiero kłaśc tynk? Tak żeby po prostu
    > zapobiec pękaniu ścian?
    >
    > Ma to sens?

    Ja mam poddasze tak zrobione sufit podwieszany na krokwiach zarówno poziomy
    jak i skosy też wszystko na wieszakach oraz ściany też na profilach i mogę
    powiedzić orientacjnie że mi prawie nie pęka. Robiłem w systemie Knauf. W
    narożach gdzie niegdzie są delikante pęknięcia ale musisz sie dokładnie
    przyjrzeć aby je zobaczyć. Wydaje mi się że 75% to ekipa a 25% to gwarancja
    dobrego wykoanania.
    --
    Piotr