    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: po co się buduje bloki
    Date: Sun, 18 Dec 2011 11:43:00 +0100

    > Każdy rząd chce budować kilka milionów mieszkań. Po co jak rynek mieszkaniowy
    > jest zrównoważony? Czy to absurd?
    ja myślę że polacy powoli dojrzewają do mieszkania nie w blokach. powiem
    więcej - do mieszkania na wsi. Oczywiście że większości jest bliżej do
    dyskoteki niż do kościoła(niezależnie od wyznania bo to nie istotne),
    ale ja widzę taki delikatny, naprawdę delikatny tręd odsuwający pewną
    grupę społeczną od centr miast. Niestety dopiero jak Ci wychowają swoje
    dzieci na ogrodzonych podwórkach, w śród zieleni środowiska, w małych
    społecznościach gdzie w szkołach panuje większa dyscyplina, wtedy
    dopiero reszta to zauważy. Może się to zbiegnie z momentem rozpadania
    właśnie wybudowanych bloków?

    ToMasz