    From: scruffty <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: po co się buduje bloki
    Date: Mon, 19 Dec 2011 20:58:07 +0100

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 21:12:52 +0100, dorato napisał(a):

    Witam,

    > Trochę to pocieszajace co napisałeś ale wezmy taka Warszawę. Gdyby
    > zlikwidować bloki i dać ludziom domek z ogrodkiem to mam wrażenie ze do
    > pracy w Warszawie dojezdzałoby się nie 1 godzinę a kilka.

    Wszystko zależy od infrastruktury i planowania z wyprzedzeniem. Przy w
    miarę stabilnej sytuacji na rynku nie ma potrzeby długiego dojeżdżania, bo
    praca jest obok. Zresztą są badania jak daleko jesteśmy skłonni dojeżdżać
    do pracy, a kiedy już pada decyzja o przeprowadzce.

    Zakładając tę hipotetyczną sytuację,każde przedmieście miałoby swoją
    infrastrukturę napędzaną pracą ludzi mieszkających w pobliżu.

    Już kiedyś ktoś chyba tu dawał ten obrazek:

    http://raider55.blox.pl/2007/03/3000000-mieszkan.htm

    to wizja jak tego nie robić :)

    scruffty