    Subject: Re: po co szalowac jak mozna ... no wlasnie co? ;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Tue, 28 Jun 2016 17:42:55 +0200

    > Jaki byłby w przybliżeniu koszt takiego murowanego basenu 2x6m?
    > Widziałem na allegro takie niecki z tworzywa, ale to koszmarne ceny
    > idące w dziesiątki tysięcy.

    w latach 80siątych, mój ojciec z dziadkiem postanowili wybudować basen
    2x5m 2m głęboki. do zbrojenia wykorzystali gotowe stalowe kraty, robione
    z kątowników. mimo to, basen po napełnieniu pękł. normalnie się
    rozszedł, na tyle mocno że można było wetknąć zapałkę. po spuszczeniu
    (resztki) wody, szczelina zniknęła. trzeba było ją "knifami" ujawniać.
    żadne szkło wodne ani inne ówczesne cuda nie pomagały w uszczelnieniu
    basenu. Gdybym teraz miał coś takiego budować, zrobiłym siatkę z drutu,
    lekko prysnął betonem i grubo tworzywem sztucznym (silikon, epidian..).
    coś na zasadzie zakopania basenu rozporowego.
    ToMasz