  • Data: 2015-07-28 09:48:06
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 07:50:38 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > he he he marketing emocjonalny :-)

    Rozumiem, ze ty nic nie kupujesz, bo wszystko marketing :D

    6 lat temu reku brinka byl najlepszym mozliwym wyborem jezeli chodzi
    o reku. Nie mam zielonego pojecia jak jest dzisiaj ale jakbym ulegl
    marketingowi to bym kupil reku za 20-30k :D Tak, byly takie.

    A made ze rzeczy made in germany w 99% sa lepsze niz made in china to nawet
    dziecko wie.

    --
    Adam Sz.