  • Data: 2011-11-22 10:31:43
    Temat: Re: pochlaniacze wilgoci
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przesmiewca <o...@o...pl> napisał(a):

    > Producenta i model podasz?
    Nie pamiętam i nie chce mi się go odkopywać. To stary Austriacki klimatyzator.
    Pobiera 1kW a z tabliczki znamionowej pamiętam że przerabia to na 2.5 kW
    zimna. Kupiłem za 100 złotych od takich co szmelce z zagranicy wożą. Że
    popsuty. Sprężarka pracowała ale nie chłodził. Znajomy co wtedy naprawiał
    lodówki znalazł nieszczelność. Taki zaworek jak do pompowania opon puszczał.
    Nawet wentylek z koła pasował. Wymieniliśmy zaworek napełnił freonem i śmiga
    do dziś. Trochę niekonwencjonalnie go wykorzystuję ale to wątek o wilgoci i
    nic nie wniesie do niego co z nim robię. Jak uszkodził się dach i było
    wszędzie dużo wody po deszczu to bardzo pomógł jako osuszacz.