  • 21. Data: 2017-03-19 19:27:06
    Temat: Re: półsfera całoroczna
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.03.2017 17:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wszystko co da sie kupic mozna kupic na firme. Inna sprawa ze us ma w zakresie
    obowiazkow sprawdzanie czy zakup i odliczenie podatkow roznych bylo zasadne. Przy tym
    co moga zrobic jak sie dopatrza oszustwa otwieranie parasola w dupie to zabawa dla
    grzecznych dzieci.

    Potrzebuję w ogordzie pracownię a to się na nią nie nadaje jednak.
    To jesten z powodów dla którego tego nie kupię, choć myśl ogólnie
    kusząca bo łatwo możnaby to w koszty wrzucić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-03-19 19:39:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup wojskowy uzywany namiot hangar na 10 osob. Takie z podpinka na zime tez sa. W
    wersji letniej uzywany z poltoraka kosztuje. Zlozony kombiakiem da sie przewiezc i
    doktorat z rombow przy skladaniu nie jest potrzebny.

  • 23. Data: 2017-03-19 19:44:22
    Od: "Jacek_L" <j...@w...pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy tym co moga zrobic jak sie dopatrza
    > oszustwa .

    Wyrzucą Ci z kosztow, nalicza podatek VAT do zwrotu z odsetkami, podatek
    dochodowy z odsetkami i moze jakas kara.

  • 24. Data: 2017-03-19 19:54:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.03.2017 19:39, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kup wojskowy uzywany namiot hangar na 10 osob. Takie z podpinka na zime tez sa. W
    wersji letniej uzywany z poltoraka kosztuje. Zlozony kombiakiem da sie przewiezc i
    doktorat z rombow przy skladaniu nie jest potrzebny.

    Dzięki ale nie szukam namiotu.
    Wrzuciłem to jako ciekawostkę.

    Póki co zostaję przy swoim planie mozolnego budowania etapami samemu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2017-03-19 19:54:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kara to raczej zawsze i zalegle podatki z odsetkami to moze byc przy niej maly pikus.
    Za nie wystawienie paragonu z kasy fiskalnej dla sprzedawcy jest mandat na jakies
    trzysta zlotych a dla wlasciciela firmy jak policza mniej niz dwa tysie to powinien
    uznac to za nagrode. Na tyle niedawno podliczyli znajomego za to ze sprzedawca nie
    wystawil paragonu na dwie slodkie bulki.

  • 26. Data: 2017-03-19 21:53:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-19 o 18:54, quent pisze:

    > Ludzie mają różne potrzeby.

    Tego nie kwestionuje. Jednak mysle ze swojej subiektywnej perspektywy,
    ze znalazl bym pewnie kilka innych i tanszych rozwiazan. Ale jak ma byc
    takie cus bo fajne czy cus to niech tam sobie bedzie.

    > Firma jest paręnaście kilometrów ode mnie.
    > Przez ostatnie kilka lat rozwinęła się niemiłosiernie.

    Dla mnie moga sprzedawac i stare gacie. Jak to Polska firma i sie
    rozwija to nic tylko trzymac kciuki.

    > Hollywood nawet od nich kupił te namioty do Marsjanina ;-)
    > https://d-nm.ppstatic.pl/k/r/93/18/56168984c4a1c_o.j
    pg?1488297678

    Oby wiecej takich.

  • 27. Data: 2017-03-19 21:56:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    powinien uznac to za nagrode. Na tyle niedawno podliczyli znajomego za to ze
    sprzedawca nie wystawil paragonu na dwie slodkie bulki.

    Przeciez pisze, ze na pracownie.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2017-03-19 22:15:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na potrzeby prowadzonej dzialalnosi gospodrczej to kupuj i odpisuj, masz moje i
    us blogoslawienstwo. Ale jak ktos pod dzialalnosc kupuje rzeczy z nia nie zwiazane a
    poprawiajace np komfort zycia kupujacego to us ma moje blogoslawienstwo na puszczenie
    go z torbami.

  • 29. Data: 2017-03-19 22:28:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    poprawiajace np komfort zycia kupujacego to us ma moje blogoslawienstwo na puszczenie

    To dobrze, bo ja tez.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2017-03-20 01:18:19
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Dzięki ale nie szukam namiotu.
    > Wrzuciłem to jako ciekawostkę.

    Dziękujemy, doceniamy.
    Ja też nie, ale jest okazja poćwiczyć...