  • 1. Data: 2017-03-12 00:28:46
    Temat: pomiar poziomu hałasu w mieszkaniu
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Przygotowuje z prawnikiem pozew przeciwko pewnej szacownej
    instytucji związany z uporczywym zakłócaniem mojego spokoju. Najpierw muszę
    jednak przeprowadzić "próbę ugodową". W związku z tym szukam kogoś kto
    pomoże mi ocenić aktualny poziom hałasu i zaproponować jakiś poziom
    nowy, dopuszczalny poziom.

    Czy ktoś wie jakie osoby/instytucję mogą mi w tym pomóc? Mam jakieś
    wyniki pomiaru przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska. Od tego
    czasu hałas został trochę zmniejszony i tak jest nieakceptowalny.

    Nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

  • 2. Data: 2017-03-12 09:11:16
    Temat: Re: pomiar poziomu hałasu w mieszkaniu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.03.2017 o 00:28, kriters pisze:
> [...]
    > wyniki pomiaru przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska. Od tego
    > czasu hałas został trochę zmniejszony i tak jest nieakceptowalny.

    wyprowadzić się. na serio, przetestowałem na sobie, tak jest prościej.
    miałem sąsiadów którzy hałasowali, żyli z zasiłków więc pora dnia (i
    nocy) nie robiła im różnicy. Szanse na wygranie sprawy były, nawet duże,
    ale w bardzo bardzo odległej przyszłości.
    Tak czy owak, są firmy które przeprowadzają badania na stanowisku pracy,
    spróbuj tym nakarmić gooogla.

  • 3. Data: 2017-03-12 09:45:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 09:11:18 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > Szanse na wygranie sprawy były, nawet duże,
    > ale w bardzo bardzo odległej przyszłości.

    Ale jemu dzwony kościelne przeszkadzają
    A tu już trudniej wygrać.
    Zamieszkał w pobliżu kościoła i się zdziwił ze dzwony dzwonią;)

  • 4. Data: 2017-03-12 17:38:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.03.2017 o 09:45, Kris pisze:

    > Ale jemu dzwony kościelne przeszkadzają
    > A tu już trudniej wygrać.
    > Zamieszkał w pobliżu kościoła i się zdziwił ze dzwony dzwonią;)

    a co mają powiedzieć Ci którzy zamieszkali koło lotniska, albo na
    terenach zalewowych?
    ToMasz

  • 5. Data: 2017-03-12 18:21:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 17:38:19 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > a co mają powiedzieć Ci którzy zamieszkali koło lotniska, albo na
    > terenach zalewowych?

    Pozwy składać;)
    Głupota ludzka granic nie zna

  • 6. Data: 2017-03-12 22:10:04
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 09:45:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale jemu dzwony kościelne przeszkadzają
    > A tu już trudniej wygrać.
    > Zamieszkał w pobliżu kościoła i się zdziwił ze dzwony dzwonią;)

    Za 30 zł polskich/m-c niedługo można kupić 1000 TB w chmurze Microsoftu.
    "Cyfrowi tubylcy" zgrupowani w Toruniu dołożą dzwony w chmurze.
    Babciom i dziadkom niektórym będzie dzwoniło dodatkowo jeszcze w telefonach.
    A Internet rzeczy sprawi że w jaśku będzie dzwoniło i smyrało myszkę.
    Ale ...

  • 7. Data: 2017-03-13 07:57:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 22:10:05 UTC+1 użytkownik hmk napisał:

    > Za 30 zł polskich/m-c niedługo można kupić 1000 TB w chmurze Microsoftu.

    a tak technicznie - te wielkie banki danych to składuja bajty na zwykłych hdd cz
    wymyslili cos nowego? Najwieksze dyski do tej pory to rząd wielkosci 8TB, ileż ich
    trzeba zeby zapewnic 1000 za te 30zł/mc

    b.

  • 8. Data: 2017-03-13 08:40:31
    Od: rjka <r...@o...pl>

    29zł/miesiąc Premium OneDrive z Office'm 365

    1000 GB

  • 9. Data: 2017-03-13 10:34:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dobra, to ja zapewnię Ci 1TB za 24,95- zł/mies.

    -----

  • 10. Data: 2017-03-14 17:26:52
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2017-03-12 09:11, ToMasz wrote:

    > Tak czy owak, są firmy które przeprowadzają badania na stanowisku
    > pracy, spróbuj tym nakarmić gooogla.

    Tak chyba spróbuje.