  • 1. Data: 2012-11-04 22:32:54
    Temat: Re: pomocy w dobraniu muszli
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    news:k6o7iq$80q$1@news.task.gda.pl...

    > jaką dobrać do tego miejsca
    > odpływ w tym stanie musiałaby chyba wejść od lewej strony
    > u dołu, więc nie wiem czy szukać czegoś dostosowanego czy poprostu kuć

    Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

  • 2. Data: 2012-11-06 14:04:45
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

    > Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

    pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

    erator/

  • 3. Data: 2012-11-07 23:20:23
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

    ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą - w
    szachcie?

  • 4. Data: 2012-11-10 09:20:44
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

    > ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą -
    > w szachcie?

    jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
    co rozumiesz pod pojeciem pionu

    erator/

  • 5. Data: 2012-11-10 14:21:49
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu sobota, 10 listopada 2012 09:20:54 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
    >
    > co rozumiesz pod pojeciem pionu

    Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą wodę
    do pomieszczenia... Pion wodny, w odróżnieniu od pionu kanalizacyjnego, który
    zaznaczyłeś...

    Ania

  • 6. Data: 2012-11-11 12:05:21
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> schrieb im Newsbeitrag
    > Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
    > co rozumiesz pod pojeciem pionu

    Bosz.....

  • 7. Data: 2012-11-11 12:10:09
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > "zlotowinfo" <d...@d...xx> schrieb im Newsbeitrag

    > Bosz.....
    E,, czekaj, może ty z tych, co do wymiany żarówki trzech kumpli, albo
    elektryka potrzebują.

    O pion kanalizacyjny mu chodzi.O, cuś takiego:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/-w67MN3nl2M0dp
    bu9jltuw
    czyli o to, gdzie idą rury od tego kółeczka na twoim rysynku oznaczająego
    odpływ.

  • 8. Data: 2012-11-11 17:51:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 05:21:49 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

    > Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą
    wodę do pomieszczenia...

    Poza dyskusją wtrącę: niby dlaczego kobiecość miałaby być jakimkolwiek
    argumentem na wyjątkową łatwość zadania? - kobiety najczęściej mają lepszy
    zmysł techniczny od mężczyzn... Mężczyźni mają w technice (nad kobietami)
    przewagę jedynie z powodu siły fizycznej - bo po prostu łatwiej im
    samodzielnie zrealizować swoje techniczne koncepcje.
    :-)
    --
    XL przykładem

  • 9. Data: 2012-11-11 18:29:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-11 17:51, Ikselka pisze:

> [...]
    > przewagę jedynie z powodu siły fizycznej - bo po prostu łatwiej im
    > samodzielnie zrealizować swoje techniczne koncepcje.

    Dlaczego np. inżynier ma zasuwać fizycznie?
    On wymyśli i pokieruje, robotnik wykona, a kobieta gdzie ma tu niby
    przewagę.

  • 10. Data: 2012-11-11 18:49:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 18:29:18 +0100, Dawid napisał(a):

    > Dlaczego np. inżynier ma zasuwać fizycznie?
    > On wymyśli i pokieruje, robotnik wykona, a kobieta gdzie ma tu niby
    > przewagę.

    "Mężczyźni mają w technice (nad kobietami) przewagę(...) - czytaj ze
    zrozumieniem.
    (by XL)