  • 1. Data: 2012-11-03 00:32:23
    Temat: Pustaki styropianowe - jaka cena?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    jaka jest cena pustakow styropianowych? Szukam w necie ale nie ma
    prawie wcale ofert. Chcialbym sobie postawic na chwile niewielka pol-
    scianke dzialowa i zastanawiam sie, czy takie pustaki zdalyby egzamin.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-03 11:42:31
    Temat: Re: Pustaki styropianowe - jaka cena?
    Od: mk <2...@t...pl>

    Pomoże?
    http://thermomur.neostrada.pl/cennik.pdf

  • 3. Data: 2012-11-04 00:16:05
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Dzieki. O to mniej wiecej chodzi.

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2012-11-04 18:11:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Molski wrote:
> [...]
    > prawie wcale ofert. Chcialbym sobie postawic na chwile niewielka pol-
    > scianke dzialowa i zastanawiam sie, czy takie pustaki zdalyby egzamin.

    jak scianke dzialowa to raczej z bloczków gipsowych :)

    promonta sie to nazywa

  • 5. Data: 2012-11-05 22:20:37
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 4 Lis, 18:11, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jak scianke dzialowa to raczej z bloczk w gipsowych :)
    > promonta sie to nazywa
    Dzieki, fajna sprawa.

    Pomysl jest taki, zeby postawic na miesiac-dwa scianke dzialowa, potem
    moc ja rozebrac i przeniesc w inne miejsce w innym ksztalcie.
    Najlepiej sprawdzilyby sie powiekszone 15-20 razy klocki lego ;)

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2012-11-05 22:37:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Molski wrote:

> [...]
    > moc ja rozebrac i przeniesc w inne miejsce w innym ksztalcie.
    > Najlepiej sprawdzilyby sie powiekszone 15-20 razy klocki lego ;)

    to moze GK zbudowac...

    lekkie tanie latwe do przeróbki.

  • 7. Data: 2012-11-06 12:32:46
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 5 Lis, 22:37, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to moze GK zbudowac...

    Nawet ze trzy-cztery razy bralem udzial w stawianiu takich scianek. W
    sumie OK, ale bardziej chodzi o cos w stylu klockow.

    pozdr
    Piotr