  • 71. Data: 2021-03-08 17:48:35
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    zmagazynować w stu osiemdziesięciu pięciu kilogramach stali? Podkreśl właściwą
    odpowiedź.

    wzorze są trzy zmienne a nie dwie.

    dopytywać w chleb wodny. Nie potrafiłes policzyć ile energii można magazynować w
    stali ze starego kotla. Niedźwiedź rady przeliczyć dzuli na waty i na
    kilowatogodziny. Jedyne co pokazałeś to ze sta ma miejsze ciepło właściwe niż woda. A
    to powinien wiedzieć każdy nastolatek bo uczą tego w szkole. Ale tego co istotne w
    buforach ciepła nie potrafisz policzyć bo masz za szczupłą głowę. Ale nie przejmuj
    się to ja jestem wyjątkowy bo potrafię to policyc. Ty reprezentujesz poziom
    przeciętnego człowieka co ma IQ zbliżające się do 95. 95 pozwala kopać rowy.
    Gwintować i skręcić rury. Robić proste instalacje. Oczywiście to wszystko pod
    mniejszym lub większym nadzorem. Pokaż że masz więcej niż 95 i podaj ile energii
    wytworzonej przez pompę ciepła na potrzeby ogrzewania domu z kaloryferami i podłogowa
    magazynuje 100 kilogramów stali. Dlaczego sto kilogramów a nie 180 albo 300? Bo przy
    stu da się w pamięci policzyć. A potem można wynik razy dwa albo trzy też w pamięci
    pomnożyć. Nie chodzi o trzecie miejsce po przecinku. Do 0,1 kWh będzie w sam raz.

    zmagazynować w stu osiemdziesięciu pięciu kilogramach stali? Podkreśl właściwą
    odpowiedź.

    testu, podając tylko i wyłącznie błędne odpowiedzi, bo sam jesteś tłukiem, który tego
    nie umie policzyć.

    instalacjami. Zajmuję się projektowaniem i wykonywaniem automatyki węzłów cieplnych
    ze zdalnym opomiarowaniem i sterowaniem. Ponadto projektuję instalacje grzewcze. Tego
    typu obliczenia to mój chleb powszedni.

    przyznać do swojej pomyłki i brnie w swojej głupocie, ubliżając i obrażając.
    > Trochę debil uzyszkodnik jesteś. Przede wszystkim nie zrozumiałeś pytania. Ale to
    taka przypadłość debili że jak czegoś nie rozumieją to sami sobie wymyślą. Zdaje
    sobie sprawę z tego że dla ciebie rozwiązanie zadania w którym wynik wynika z
    rozwiazania dwóch równań jest niemożliwe. Ja nie pytałem o to ile razy ciepło
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody.

    Dostałeś odpowiedź i rozwiązanie dokładnie na pytanie które zadałeś.
    Czyli jaka ilość wody jest w stanie zgromadzić taką samą ilość ciepła
    jak 185kg stali. Wynik 20,88kg wody.

    Udowodnij, że się mylę.

    > Policzyłes co umiałeś policzyć. Dostajesz trzy na szynach bo coś jednak wiedziałeś.
    Póki co, jest słowo przeciwko słowu. Z tą różnicą, że ja podałem
    dokładnie jak to policzyłem, a ty lecisz w chuja, ubliżasz i wyzywasz od
    debili. To nie są dla mnie żadne argumenty.

    Rozpisz te równanie i podaj rozwiązanie jak to powinno się liczyć i
    udowodnij mi, że to ja jestem w błędzie, a nie ty.

    Póki co to zachowujesz się jak zwykły buc. Ale czego można się
    spodziewać od starego komucha i eSBeckiego bandyty z Bałut, który się
    znęcał nad kobietą w alkoholowym amoku?

    > Przypomnij kundlowi żeby podzielił się z toba życzeniami.

    Przypomnij nam dlaczego jesteś samotny i nie masz ani żony, ani innej towarzyszki
    życia?

  • 72. Data: 2021-03-08 19:06:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 17:48:41 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]

    > znęcał nad kobietą w alkoholowym amoku?
    > Przypomnij nam dlaczego jesteś samotny i nie masz ani żony, ani innej towarzyszki
    Wszystkiego najlepszego dla ciebie z okazji dnia kobiet.

  • 73. Data: 2021-03-08 19:39:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody.

    > Wszystkiego najlepszego dla ciebie z okazji dnia kobiet.

    Cieszę się, że w końcu dotarło do twojego, zakutego łba, że jesteś w
    błędzie. Ty też przyjmij ode mnie życzenia "zdrowia" z okazji, która
    przypada na 7 kwietnia.

  • 74. Data: 2021-03-08 19:43:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 19:39:44 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Cieszę się, że w końcu dotarło do twojego, zakutego łba, że jesteś w
    > błędzie. Ty też przyjmij ode mnie życzenia "zdrowia" z okazji, która
    Masz rację że w końcu dotarło do mnie że z wiejskim przygłupem nie ma co gada. Daj w
    końcu przepis na wodny chleb.

  • 75. Data: 2021-03-08 20:23:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody.

    > Masz rację że w końcu dotarło do mnie że z wiejskim przygłupem nie ma co gada.

    Ja też jestem tego zdania, że ten wiejski przygłup, który ci doradzał
    nie miał racji. Później się dziwić, że pieprzysz od rzeczy jak wiejski
    przygłup i nie dasz sobie przemówić do rozsądku.

    > Daj w końcu przepis na wodny chleb.

    To w końcu przypomnisz dlaczego jesteś samotny i dlaczego cała rodzina
    się ciebie wyrzekła i znajomi nie chcą mieć z tobą nic do czynienia?

    Musisz sobie zadać pytanie dlaczego nikt cie nie lubi i dlaczego nie
    masz przyjaciół, ani nikogo, kto by cię traktował z szacunkiem. Problem
    nie leży w całym otaczającym cię świecie i we wszystkich ludziach, ale w
    tobie samym.

  • 76. Data: 2021-03-08 20:43:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 20:23:16 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]

    > masz przyjaciół, ani nikogo, kto by cię traktował z szacunkiem. Problem
    > nie leży w całym otaczającym cię świecie i we wszystkich ludziach, ale w
    Bez komentarza alkoholiku.

  • 77. Data: 2021-03-08 21:43:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    rozwiazania dwóch równań jest niemożliwe. Ja nie pytałem o to ile razy ciepło
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody.

    Życzę ci abyś był takim "alkoholikiem" jak ja to miałbyś rodzinę,
    przyjaciół, swój dom, a tak nie masz nic poza frustracją z własnego
    życia i biedą, którą klepiesz.

  • 78. Data: 2021-03-08 21:51:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 21:43:38 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]

    > Życzę ci abyś był takim "alkoholikiem" jak ja to miałbyś rodzinę,
    > przyjaciół, swój dom, a tak nie masz nic poza frustracją z własnego
    Miej litość. Zajad mi się zrobił i mnie boli jak się z ciebie śmieje.

  • 79. Data: 2021-03-09 06:34:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody.

    > Miej litość. Zajad mi się zrobił i mnie boli jak się z ciebie śmieje.

    Nie pierdziel o zajadach, bo póki co to z "d.... strzeliłeś". Po to żeby
    rozpisać równania, morda ci nie jest potrzebna i zajady nie przeszkadzają.

    Tak więc nie wymiguj się tylko dawaj rozwiązanie, albo przeproś za swoje
    chamstwo i pomyłki.

  • 80. Data: 2021-03-09 08:02:11
    Od: Runt <r...@s...prv>

    =1473

    > Wszystkiego najlepszego kundlu z okazji dnia kobiet. Dobrze wiesz dlaczego akurat
    tobie życzenia składam chociaż nie jesteś kobietą. Kurwa to rodzaj żeński i pasuje do
    ciebie. Podziel się życzeniami z uzyszkodnikiem, tym od wodnego chleba.

    no zenusiu! pamiętałęś o swoim święcie.

    4u od hanssa https://tinyurl.com/j7hwksu8

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!