  • 61. Data: 2021-03-08 07:59:52
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-07 o 21:47, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    zmagazynować w stu osiemdziesięciu pięciu kilogramach stali? Podkreśl właściwą
    odpowiedź.

    wzorze są trzy zmienne a nie dwie.

    > Nie wpierdalaj się uzyszkodnik w tryby jak maszyna pracuje bo mogę zacząć dopytywać
    w chleb wodny. Nie potrafiłes policzyć ile energii można magazynować w stali ze
    starego kotla. Niedźwiedź rady przeliczyć dzuli na waty i na kilowatogodziny. Jedyne
    co pokazałeś to ze sta ma miejsze ciepło właściwe niż woda. A to powinien wiedzieć
    każdy nastolatek bo uczą tego w szkole. Ale tego co istotne w buforach ciepła nie
    potrafisz policzyć bo masz za szczupłą głowę. Ale nie przejmuj się to ja jestem
    wyjątkowy bo potrafię to policyc. Ty reprezentujesz poziom przeciętnego człowieka co
    ma IQ zbliżające się do 95. 95 pozwala kopać rowy. Gwintować i skręcić rury. Robić
    proste instalacje. Oczywiście to wszystko pod mniejszym lub większym nadzorem. Pokaż
    że masz więcej niż 95 i podaj ile energii wytworzonej przez pompę ciepła na potrzeby
    ogrzewania domu z kaloryferami i podłogowa magazynuje 100 kilogramów stali. Dlaczego
    sto kilogramów a nie 180 albo 300? Bo przy stu da się w pamięci policzyć. A potem
    można wynik razy dwa albo trzy też w pamięci pomnożyć. Nie chodzi o trzecie miejsce
    po przecinku. Do 0,1 kWh będzie w sam raz.

    zenusiu, czy to ty wyliczyłeś temperaturę słońca? a może masz taki
    termometr? ;-)))

    --
    Runt

  • 62. Data: 2021-03-08 07:59:56
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-07 o 17:54, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    odpowiedź.

    > Szkoda ze nie potrafisz policzyć a się madrujesz jak wsza na grzebieniu. We wzorze

    coś dla ciebie zenusiu

    https://allegro.pl/kategoria/urzadzenia-medyczne-grz
    ebienie-na-wszy-i-gnidy-260869?utm_source=google&utm
    _medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_Zdrowie_DSA_hb_health
    &ev_adgr=Zdrowie&gclid=EAIaIQobChMI5YCzkY6g7wIVrAZ7C
    h0sbQwGEAAYASAAEgITkvD_BwE&bmatch=baseline-product-c
    l-eyesa2-engag-dict45-nodict-hea-1-0-0304

    --
    Runt

  • 63. Data: 2021-03-08 08:53:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    można wynik razy dwa albo trzy też w pamięci pomnożyć. Nie chodzi o trzecie miejsce
    po przecinku. Do 0,1 kWh będzie w sam raz.

    Zenusiu, ty tłuku. Ja rozumiem, że zawodówka niczego cie nie nauczyła,
    ale skracanie ułamków oraz jednostek uczyli w szkole podstawowej. Jak
    widać nawet tej szkoły nie ukończyłeś skoro nie wiesz, że jak podzielisz
    wartość 4189,9 [J/kg*K] przez 490 [J/kg*K] to jednostki zostaną skrócone
    i wynikiem będzie liczba niemianowana i do obliczenia stosunku ciepła
    właściwego stali do ciepła właściwego wody nie wymaga liczenia kWh czy
    też potrzeby uwzględniania jednostek.

    Ty jak widać IQ masz ujemne, skoro teraz tak pierdolisz od rzeczy.
    Przypomnij sobie jak brzmiało twoje pytanie:

[...]

    Odpowiedź dałem konkretną na twoje pytanie:
    185kg stali zmagazynuje taką samą ilość energii co ok. 20,88 kg wody.

    Udowodniłem Ci, że nie umiesz tego obliczyć, a innym zadajesz pytania w formie testu,
    podając tylko i wyłącznie błędne odpowiedzi, bo sam jesteś tłukiem, który tego nie
    umie policzyć.

    Co do instalacji to też jesteś w błędzie, bo ja nie zajmuję się prostymi
    instalacjami. Zajmuję się projektowaniem i wykonywaniem automatyki węzłów cieplnych
    ze zdalnym opomiarowaniem i sterowaniem. Ponadto projektuję instalacje grzewcze. Tego
    typu obliczenia to mój chleb powszedni.

    Oczywiście, zenusiu jesteś wyjątkowym - wyjątkowym kretynem, który nie umie się
    przyznać do swojej pomyłki i brnie w swojej głupocie, ubliżając i obrażając.

  • 64. Data: 2021-03-08 09:03:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-03-08 o 07:59, Runt pisze:

    > zenusiu, tak wspominasz swoją "edukację"? ;-)))

    Jaja se robisz czy co?

    Jaki zenuś może wspominać swoją edukację, skoro jej nigdy nie było.

    Jedyną jego edukacją była nauka napierdalania pałką w UB, bo tylko tam
    się nadawał nie mając nawet wykształcenia podstawowego.

  • 65. Data: 2021-03-08 11:06:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 8.03.2021 o 09:03, Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Jedyną jego edukacją była nauka napierdalania pałką w UB, bo tylko tam
    > się nadawał nie mając nawet wykształcenia podstawowego.

    Bez przesadyzmu. Opisany podmiot liryczny ukończył ZSZ przy Alei
    I Dywizji na Bałutach, uzyskując dyplom specjalisty obsługi wózków
    widłowych, czyli jakby nie było jest wykształcony jak TKPPP (ten-
    który-przeskoczył-przez-płot). I IQ podobne. Więc szanuj gościa,
    użyszkodniku Usenetu. Jako i ja szanuję. O napierdalaniu wiem tylko
    tyle, że dostał wpierdol na Limance, gdy hulajnogą trącił panią
    stojącą spokojne w bramie pod 28 i piwo się jej wylawszy.

    https://salonrozchmurzonych.pl/forum/viewtopic.php?t
    =1473

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)

  • 66. Data: 2021-03-08 16:25:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 11:06:17 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > tyle, że dostał wpierdol na Limance, gdy hulajnogą trącił panią
    > stojącą spokojne w bramie pod 28 i piwo się jej wylawszy.

    Wszystkiego najlepszego kundlu z okazji dnia kobiet. Dobrze wiesz dlaczego akurat
    tobie życzenia składam chociaż nie jesteś kobietą. Kurwa to rodzaj żeński i pasuje do
    ciebie. Podziel się życzeniami z uzyszkodnikiem, tym od wodnego chleba.

  • 67. Data: 2021-03-08 16:26:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 07:59:12 UTC+1 Runt napisał(a):

    > bo to kanalia. nadęty bufon udający "uczonego". w rzeczywistości
    > prostak, cham i gnida cierpiąca na kompleks małego członka.
    >
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Jaki kompleks masz pizdziak vel runt dziura w dupie w związku z tym że jak twój
    ojciec szczy to nogę przy drzewie podnosi?

  • 68. Data: 2021-03-08 16:38:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 08:53:51 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    przyznać do swojej pomyłki i brnie w swojej głupocie, ubliżając i obrażając.
    Trochę debil uzyszkodnik jesteś. Przede wszystkim nie zrozumiałeś pytania. Ale to
    taka przypadłość debili że jak czegoś nie rozumieją to sami sobie wymyślą. Zdaje
    sobie sprawę z tego że dla ciebie rozwiązanie zadania w którym wynik wynika z
    rozwiazania dwóch równań jest niemożliwe. Ja nie pytałem o to ile razy ciepło
    właściwe stali jest mniejsze od ciepła właściwego wody. Policzyłes co umiałeś
    policzyć. Dostajesz trzy na szynach bo coś jednak wiedziałeś. Przypomnij kundlowi
    żeby podzielił się z toba życzeniami.

  • 69. Data: 2021-03-08 17:33:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 7 Mar 2021 11:35:24 +0100, heby

    > 1) Piec może się jeszcze przydać

    Jakiej klasy ten kocioł?
    Idzie wielkimi krokami 2023 i będzie szlus na wszystko poniżej 5-klasy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 70. Data: 2021-03-08 17:39:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 17:33:29 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Sun, 7 Mar 2021 11:35:24 +0100, heby
    > Jakiej klasy ten kocioł?
    > Idzie wielkimi krokami 2023 i będzie szlus na wszystko poniżej 5-klasy.

> [...]
    Szlus na zakup czy posiadanie? Uprzejmie przypominam że stare samochody ktore
    fabrycznie nie były wyposażone w pasy bezpieczeństwa są dalej dopuszczone do ruchu.
    Dalej można jeździć Syrena 105 chociaż nie spełnia żadnych wymagań co do czystości
    spalin.