eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie › Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    From: "abn140" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    Date: Thu, 17 Apr 2014 16:55:39 +0100

    >jak wam to sie widzi ?

    Wogole. Natknalem sie kiedys na jakims forum na dyskurs o grzaniu wody latem
    grochem.
    Po zacieklej dyskusji stanelo na kompromisie: "skoro juz jest ten piec na
    groch to grzac nim i latem.''
    imo przychylam sie....
    wada to pewnie drozej nicz czymkolwiek za wyjatkiem pradu, z drugiej strony
    zero ! inwestycji jakiejkolwiek dodatkowej.
    wszystko juz masz.
    a - i jeszcze z tego co pamietam srednia tam ludziom z 700-800 kg na same
    cwu latem szlo...
    ja mam aktualnie prze.rane bo musze chwilowo gonic wode gorniakiem. wada -
    robic trzeba. zaleta dzieki wielkiemu bojlerzysku co dwa trzy dni , idzie mi
    na to ok 400 kg 'latem'
    no chyba ze ekologia czy tam doplaty jakies to inna sprawa....