eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzekrój komina a wylot wkładu kominkowego - czy takie coś jest bezpieczne??? › Re: przekrój komina a wylot wkładu kominkowego - czy takie coś jest bezpieczne???
    From: "JS" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przekrój komina a wylot wkładu kominkowego - czy takie coś jest
    bezpieczne???
    Date: Tue, 15 Sep 2009 05:39:10 +0200

    Spokojnie wystarczy, choć pewnie większość sprzedawców będzie się zaklinać,
    że trzeba 150mm (większa średnica-większa cena-większy zysk).
    Przez 3 % dni w roku, gdy pogoda nie sprzyja i jest kiepski ciąg może się
    podczas rozpalania kopcić na pokój niezależnie, czy będzie 150, czy 125 mm
    (może przy 150 minimalnie mniej). W pozostałe 97% dni będzie ok.
    Ja uległem namowom sprzedawcy i zrobiłem komin 150 mm. Skutek był taki, że
    nie tylko wyszło drożej, ale musiałem też zabudować szyber do dławienia, bo
    ciąg jest zbyt silny.
    Jacek