  • Data: 2018-10-22 06:48:11
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-21 o 23:04, Adam Sz. pisze:

    > Haha, ale ja pisze o mikrofali, a nie o urządzeniu wielofunkcyjnym, które
    > mikrofal używa tylko jako jednej z funkcji :D

    Ale mikrofale są w niej podstawą. Używa się ich przy większości sposobów
    obróbki.
    Rozmrażanie, odgrzewanie, gotowanie, pieczenie. Nawet przy grillowaniu
    czy pieczeniu z termoobiegiem.

    > A mikrofalę mam z Boscha za prawie 2k pln więc raczej nie najgorszą :D
    > pozdr.

    O możliwościach i umiejętnościach wykorzystania nie świadczy cena.

    Skoro twierdzisz, że jedzenie z mikrofali jest zawsze gorsze to albo nie
    umiesz się obsługiwać tą mikrofalówką, albo masz ch..... mikrofalówkę.

    Z reguły jedzenie odgrzewane zawsze jest mniej smaczne niż świeżo
    ugotowane i to niezależnie od sposobu odgrzewania. Fakt, że gotowane
    ziemniaki, odgrzewane w mikrofali są ohydne i lepiej jest je odgrzać na
    patelni z dodatkiem tłuszczu, ale tu znów się kłania wiedza o
    mikrofalówce. Większość osób wrzuca te ziemniaki na talerz i sru do
    mikrofali ustawionej na największą moc. A wystarczy tylko delikatnie
    spryskać ziemniaki tłuszczem, ułożyć na talerzu "crisp", wsadzić do
    mikrofalówki. Wyjmujemy ziemniaki smaczne z lekko chrupiącą skórką, ale
    z kilkakrotnie mniejszą ilością tłuszczu oraz kilkadziesiąt mniejszą
    zawartością toksyn, które powstają podczas smażenia na patelni.

    Tutaj oczywiście robotę robią mikrofale, ale talerz "crisp" ma taką
    właściwość, że się rozgrzewa i smaży od spodu, podobnie jak patelnia.