  • Data: 2019-03-17 22:16:05
    Temat: Re: pytanie o podstawy podłączenia PC PW
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2019 o 22:05, alberciq pisze:

    > Nie wiem co to jest ten hydrobox ale tak się zastanawiam po co Ci ten
    > bufor w ogóle?

    Pominąłeś w cytatach:

    "w remontowanym budynku będę mieszkał tymczasowo, po skończeniu nowego
    (130m2,100% podłogówka) pompę zabrałbym, bufor (grzałki xkW w g12w)
    zostawił."

    Dlatego, że jak zacznę jeszcze rozwalać podłogi (aby zrobić podłogowe),
    to niedługo dojdę do gołych ścian. Bufor będzie jako takim rozwiązaniem,
    w miarę tanim inwestycyjnie i przez pewien czas ścierpię dosyć wysokie
    rachunki za prąd w G12w (pompa pomoże mi je obniżyć). Potem pompę bym
    zabrał a bufor został awaryjnie jako jakieś ogrzewanie - obecnie jest
    tam tylko trzon kuchenny z "podkową" i nikt nie będzie siedział X godzin
    dziennie i w tym palił - zwyczajnie dokładając "pod kuchnią".