  • Data: 2019-03-17 22:39:55
    Temat: Re: pytanie o podstawy podłączenia PC PW
    Od: alberciq <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2019 o 22:16, marios pisze:

    > Pominąłeś w cytatach:
    >
    > "w remontowanym budynku będę mieszkał tymczasowo, po skończeniu nowego
    > (130m2,100% podłogówka) pompę zabrałbym, bufor (grzałki xkW w g12w)
    > zostawił."
    >
    > Dlatego, że jak zacznę jeszcze rozwalać podłogi (aby zrobić podłogowe),
    > to niedługo dojdę do gołych ścian. Bufor będzie jako takim rozwiązaniem,
    > w miarę tanim inwestycyjnie i przez pewien czas ścierpię dosyć wysokie
    > rachunki za prąd w G12w (pompa pomoże mi je obniżyć). Potem pompę bym
    > zabrał a bufor został awaryjnie jako jakieś ogrzewanie - obecnie jest
> [...]

    a to przepraszam

    ale.. rozumiem że chcesz grzać tylko tanim prądem, aby ciepło było całą
    dobę.. i to inwestycja na chwile...
    moim zdaniem nie ma się co bawić w "groszowe" oszczędności gdy w
    perspektywie jest budowa/przeprowadzka. Nie inwestuj żadnej zbędnej
    kasy. Farelki kup, jedną.. dwie zimy przetrwasz. Skup sie na nowym
    mieszkaniu. Jak masz jakiś akumulacyjny piec to będzie super. Raz trochę
    więcej zapłacisz za prąd, a może zimy nie będzie.. A jak przyjdzie to
    rozpalisz pod kuchnią - ma to swój urok i będziesz to wspominał później.