    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pytanie o wpis w dzienniku
    Date: Tue, 2 Sep 2014 16:48:18 +0200

    Użytkownik "Bogdan" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5404cf18$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przepraszam za być może banał ale mój kierbud twierdzi, ze wpis o
    > zakończeniu budowy robi się na pierwszej stronie dziennika /poniżej
    > adnotacji o dacie rozpoczęcia/a nie jako ostatni wpis dziennika.
    > A może tu i tu???
    >
    > Bogdan
    Na pierwszej stronie zdaje się jest to że ktoś zaczyna pełnić funkcję
    kierownika budowy a to nie to samo co rozpoczęcie budowy.
    Ale czort wie bo dziś pewnie są różne wersje dzienników do kupienia.

    Ja wpisywałem na ostatniej stronie że budowę zakończono oraz była dodatkowa
    strona zawiadomienia o zakończeni budowy w dzienniku ( a jeszcze i tak jest
    pewnie w kazdej gminie inny wzór pisma o zakończeniu budowy)