  • Data: 2012-07-02 10:58:07
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-06-2012 o 23:24:07 Ergie <e...@s...pl> napisał(a):

    > No czemu tak zachwalasz kanadyjczyka? on w naszym zmiennym klimacie
    > nie ma zalet, zresztą tam gdzie go powszechnie wykorzystują ma tylko
    > jedną - cenę.

    Mieszkałeś w kanadyjczyku, że piszesz takie bzdury? Ja nie mieszkałem w
    igloo więc się o nim nie wypowiadam, ale w kanadyjczyku mieszkałem
    kilkanaście lat w domu z dużą bezwładnością cieplną kilka non stop i
    wielokrotnie po kilka dni / tygodni. I mam porównanie. Mała akumulazyjność
    znacznie częściej jest zaletą niż wadą. Widzę, że tego nie uniknę więc
    napiszę kiedyś w osobnym wątku.

    > Ale czego kosztem, twojego ego? na złość mamie odmrożę sobie uszy?
    > Już ci napisali, wszystkie twoje założenia są sprzeczne z
    > energooszczędnością,

    I jeszcze jeden i jeszcze raz....

    Jesz tylko chleb i popijasz wodą, czy oczekujesz czegoś więcej od życia? Ja
    nie mam zamioaru poświęcać komfortu dla kilkuset zł oszczędności rocznie.

    > ale twoja forsa twój problem.

    Twoje życie Twój problem... forsa nie jest najważniejsza