  • Data: 2012-07-04 08:10:20
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jsun2n$d5u$1@node1.news.atman.pl...

    > Ot choćby w takie dzień jak teraz - od trzech dni +30, wieczorami i w nocy
    > burze. Gdy kończy się burza i na dworze jest przyjemnie chłodno otwierasz
    > okna i wietrzysz. Przy małej bezwładności już po chwili masz chłodno, przy
    > dużej czekasz i czekasz, aż trzeba zamknąć okna bo znowu idzie burza.

    ja buduje kanadyjczyka i w takim mieszakam. Jego najpoważniejszą wadą jest
    własnie brak akumulacyjnosci cieplnej. Zima - nie ma znaczenia i tak
    grzejemy -ale latem budynek łatwo sie przegrzewa. Oczywiscie ze jak
    wieczorem otworzysz okno to sie szybko schłodzi - tyle ze w murowanym nie
    trzeba bedzie go chłodzić...

    A robic z tej wady zalete to nie słyszałem, dosc ciekawe podejscie :-)

    b.