    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 12 Sep 2021 22:49:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: renowacja drewnianych drzwi - pytanie o narzędzia
    From: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 14:35:22 UTC-5 m...@g...com napisał(a):

    > Torebki foliowwe nie rozkładają się 500 lat - to jest fake.
    > |
    > Torby na zakupy z Biedronki rozkladają się, drą po miesiącu, gdyż dodawany jest do
    plastiku związek, który się szybko rozkłada pod wpływem tlenu i UV.

    Cos tam wiesz ale mylisz sie. Te torebki maja dodane troche skrobi i ona sie
    degraduje ale reszta mikroplastiku w postaci zawiesiny albo drobnych czasek dalej w
    srodowsku sobie krąży.

    > Dlatego, kto ma kasę, zleca remont ekipie , aby nie wdychać toksyn z farb, które
    zalegają długo w płucach a wydalane z moczem, czynią go ciemnym, jak po zatruciu.

    Poza tymi co remontuja i sie na ten czas przenosza do rodziny albo jada na wakacje a
    rodzina im dom wietrzy.

    > Nietoksyczne jest wapno gaszone i użwałem go mieszając z farba emulsyjna 1: 1, aby
    ściana się nie wycierała.

    Taaa, i szklem dupe wycierac...

    > Jedynie wapno dezynfekuje pomieszczenie, usuwa grzyby, plesnie, toksyny, czyli
    bakterie i wirusy.

    Pol prawdy.

    > Produkowane są farby na bazie tlenku tytanu, rzekomo dezynfekujące, ale aktywnośc
    tych farb jest neutralizowana przez dodanie tlenku cynku, tzw. biel tytanowa i biel
    cynkowa.

    I znowu nawet cwierc prawdy tu nie ma.

    No nic, kolejny post, kolejny przemądrzały wykształciuch zidentyfikowany.

    Nie rob se wstydu wasc opisujac jakies fantasmagorie.