  • Data: 2019-07-06 01:00:52
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg mnie bez sensu.

    Na razie zastanawiam się nad dalszym etapem, póki co wybiorę raczej
    przepływowy kocioł elektryczny CO, równolegle do kotła na groszek

    a dlaczego tak ?

    póki co, to wychodzę z założenia, że rozsądna PC to wydatek ok. 20-25k PLN
    a za taką kwotę mam dodaktowe 5KW paneli na dachu
    PC to tylko grzanie/chłodzenie a prąd to wiele innych możliwości

    oczywiście każdy musi mierzyć swoją miarką, wiedząc jaka struktura
    zużycia energii występuje w konkretnym przypadku

    jak znam życie i siebie to pewnie skończy się na rozbudowie PV jak i na
    PC :D