  • Data: 2019-07-06 10:36:14
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozwolisz ze spytam o takie cos. Jak bys produkowal tyle pradu ze nie musialbys
    kupowac z elektrowni. To jakie oplaty na rzecz sprzedawcy pradu bys poniosl? To ze
    kilka zlotych za licznik jest oczywiste. Czy poza tym chca cos jeszcze, czy 20% jakie
    sobie licza za przechowanie zalatwia sprawe i placilbys tylko za licznik?

    od roku nie kupuję prądu, moja produkcja całkowicie wystarcza nawet po
    odliczeniu 20% potrącenia
    faktury mam na kwoty 45-50pln co dwa miesiące,
    na wartość faktury składają się opłaty stałe tykp licznikowa,
    abonamentowa, handlowa itp.
    oraz jedna zmienna zależna od zużycia - akcyza
    jak chcesz to mogę wrzucić skan